Ahad, 21 Februari 2016

Baik Kahwin Dengan Kawan’- Luahan Isteri Untuk Lelaki Yang Sering Abaikan Tanggungjawab Sebagai Suami

Biasa lah, sebelum kahwin semuanya manis dan bahagia tapi selepas kahwin tu macam-macam cabaran dan dugaan yang harus tempuhi baik bagi pihak suami atau pun isteri. Tapi tu lah asam garam dalam membina rumah tangga ni. Betul tak?

Wanita ni kongsi perasaan sebagai seorang isteri punyai suami yang tidak adil, utamakan kahwin dan masih ada perangai hidup bujang walaupun dah kahwin. Ehemm.. Macam mana tu eh? Kaum lelaki sila jawab.. Hehe

Luahan seorang isteri..

Tapi bila kawan ajak keluar..

‘Bini mana tak geram tengah melepak dengan suami’
SSumber: Facebook Eira Zaki

loading...