Khamis, 11 Februari 2016

Kantoi!!! Bangla Ini Pura-Pura Main Handphone Depan Awek Cantik Ini, Lihat Apa Yang Dilakukan Oleh Bangla Ini Menggunakan Handphonenya

Perbuatan seorang lelaki di dalam sebuah kereta MRT di Singapura tidak patut ditiru.  

Lelaki ini menjadikan alasan berpura-pura menekan handphone untuk mengambil gambar wanita seksi di hadapannya, dia mengambil gambar wanita cantik yang hanya memakai baju singlet yang menampakkan belahan dadanya.

Dilaporkan oleh Stomp pada Sabtu (6/2/2016), menurut seorang saksi bernama Nana yang melihat kejadian,lelaki yang memakai baju berwarna hijau dilihat beberapa kali melirik wanita seksi di hadapannya.

Tak lama kemudian lelaki tersebut mengeluarkan handphone dari poket seluarnya dan menekan-nekan handphone tersebut,rupanya, itu hanyalah cara yang dia gunakan untuk melihat bahagian belahan dada wanita di hadapannya lebih dekat.  

“Aku lihat dia seperti berpura-pura ingin menghantar mesej, tetapi apabila melihat skrin telefonnya,” Aku melihat wanita yang duduk betul-betul di hadapannya seperti tidak sedar bahawa dia sedang diperhatikan oleh seorang lelaki nakal,” kata Nana kepada Stomp.
Lelaki itu nampak sangat gembira ketika tiba di Newton MRT station setelah berjaya merakam gambar wanita seksi berkenaan, Nana kemudiannya mendekati wanita tersebut dan menceritakan segala yang dilihatnya.

Dengan menunjukkan gambar lelaki tersebut yang melihatnya sepanjang perjalanan, Nana dan wanita tersebut kemudiannya membuat laporan polis dan menunjukkan gambar lelaki tersebut sebagai bukti.
loading...