Ahad, 7 Februari 2016

Video Isteri Serang Majlis Persandingan Suami Kantoi Kahwin Senyap Senyap Dengan Wanita Lain

Sebuah majlis bersanding yang sepatutnya menjadi kebahagian kepada pasangan pengantin menjadi tragedi buruk,apabila tiba tiba isteri pertama bertama ayu datang kemajlis tersebut karena tidak berpuas hati atas tindakan suaminya yang masih sah, kahwin dengan senyap senyap.

Difahamkan ayu dan perakam video tersebut datang kemajlis itu untuk mendapat keadilan dari si lelaki yang masih sah sebagai suaminya.

“kami datang kesini tidak ada niat nak malukan pengantin lelaki,tapi dia ni masih isteri dia lagi,kahwin senyap senyap tiga bulan tinggalkan ayu mana mak dan martua pengantin ,apa cite ni? katanya”

Bagaimanapun video yang diviralkan oleh wartawan jalanan mendapat perhatian ramai,sebagian natizen turut mengecam tindakan lelaki tersebut karena dianggap tidak menghargai isteri pertamanya.


Akan tetapi diharap kepada ramai jangan terlalu beremosi karena cerita sebenar disebalik kekecohan ini masih belum diketahui dengan jelas.

Isteri Serang Suami Di Majlis Sanding.. Suami khawin lagi Satu Tampa Pengetahuan Isteri.Cerita Penuh: http://wartawan-jalanan.blogspot.my/2016/02/video-isteri-serang-majlis-persandingan.html
Posted by Wartawan jalanan on 6hb Februari 2016
loading...