Selasa, 22 Mac 2016

Gadis Maut Onani Pakai Belut Hidup Menggemparkan Penduduk Setempat.

Hanya kerana rasa ingin tahu bagaimana rasanya onani dengan menggunakan belut seorang wanita maut dengan mengerikan.

Satu kejadian yang jarang berlaku di batam indonesia telah menggemparkan penduduk setempat. beberapa saksi mengatakan awalnya mangsa hanya ingin mencuba setelah tertarik dengan sebuah video lucah dimana seorang wanita muda onani menggunakan belut hidup yang tersebar beberapa hari lepas.

Kemudian mangsa pergi ke pasar dan membeli belut untuk meniru adengan dalam video lucah yang dia tonton sebelum ini katanya.
Saksi lain juga mengatakan bahawa muka mangsa berubah menjadi biru ketika di kejarkan ke salah satu klinik berhampiran rumahnya kerana belut masuk kedalam kemaluannya.

Mana kala seorang wanita  yang tinggal di kawasan tersebut memberi tahu kepada media kisah kejadian tersebut mengatakan, dia mungkin terikut dari video yang tersebar beberapa hari lepas.”otaknya sudah rosak dengan video yang ditontonnya katanya sambil menggelengkan kepala.

Namun begitu hingga saat ini indentiti mangsa tidak dapat di kesan, pemberita yang cuba mencari informasi ke dua-dua klinik kesihatan yang berdektan juga tidak memberikan kenyataan untuk memperkuat isu yang tersebar bahawa adanya seorang gadis mati onani menggunakan belut hidup.

Berita yang cukup menggemparkan warga batam ini juga sempat masuk surat khabar internasional(media massa jakarta) dan sempat di bualkan dalam sebuah program rancangan tv bersama seorang doktor pakar kemaluan, katanya onani menggunakan belut sangat berbahaya, boleh menbuat wanita itu mati kerana mengalami kecederaan teruk pada kemaluannya.

Puncanya mungkin “waktu yang singkat”,perkara ini menjadikan sesiapa saja akan membuat pekara-pekara yang tidak masuk akal, yang mungkin selama ini terpendam lama dan sulit untuk di kongsi. jadi seelok-elok menikahlah masa muda, jangan pakai belut itu memuaskan nafsu bahaya katanya.
loading...