Sabtu, 9 April 2016

Pengakuan Tania Yang Berganti Suami Sebanyak Tiga Kali, Menjadi Viral Di Media Sosial.

Akhbar berbahasa Sunda Indonesia menjadi heboh dengan sebuah tajuk berita yang cukup menarik perhatian orang ramai.

Akhbar tersebut menulis tajuk yang cukup lantang tentang pengakuan Tania yang sudah berganti suami tiga kali lantaran tidak ada lelaki yang kuat bersungguh-sungguh melayaninya, selain itu juga Tania dengan gambar yang memperlihatkan bahagian dadanya yang sangat besar.

Dalam sekejap foto yang memperlihatkan berita di akhbar  itu terus menjadi viral di media sosial.

"Bukan kerana saiz dadanya yang mengalahkan Julia Perez, tetapi kenyataan yang mengakui bahawa dia sudah ganti suami 3 kali, tapi takada yang kuat," demikian tulis pengguna Instagram di keterangan gambar itu, seperti dikutip dari Madiunpos.com.

Dalam artikel di akhbar tersebut ditulis, Tania merasa berdosa kerana sudah tinggalkan bekas-bekar suami yang menikahinya. dia  berharap suaminya kali ini merupakan orang yang perkasa sehingga boleh memuaskan nafsunya yang kuat itu.

Mereka sangat terseksa ketika memadu kasih. Semoga Tuhan menghantar laki-laki yang benar-benar perkasa dalam hidupnya, "kata Tania.

Dalam akhbar tersebut menjelaskan jika Neng Tania merupakan bekas TKW Hong Kong, buat masa ini wanita tersebut tinggal di Bandung dan sudah berusia 30 tahun.
loading...