Isnin, 23 Mei 2016

12 Gambar Tamara, Dulu Aku Selalu Dibuli Kini Dicari ”Kisah Fauzi Menjadi Tamara Yang Cantik”

Memiliki kecantikan wajah seperti tamara, tentu akan memaksa lisan setiap lelaki untuk menuturkan perkataan cantik.

Namun siapa sangka disebalik kecantikan dan menawan hati banyak lelaki ini rupanya adalah seorang lelaki (ladyboy) yang kini menjadi buahan mulut natizen setelah beliau mendedahkan perkara sebenar tentang dirinya.

Akibat tidak mahu terus menerus menipu pengikut facebooknya Sosok nama Tamara  sendiri telah mengumumkan bahawa dia adalah seorang ladyboy mengikut satu video yang di muat naiknya pada 22.05.2016.kelmari.

“Hii im shemale/ladyboy tulisnya singkat dalam status yang turut disertakan dengan gambarnya masa kecil dan juga video pendek.

Gambar yang di muat naik tersebut,bukan hanya mengejutkan pengikutnya bahkan rakan rakan satu universitinya pun ramai yang terkejut.

Lebih mengejutkan apabila peminatnya turut meluahkan rasa kecewa, kerana disangka selama ini tamara adalah seorang perempuan, maaf kan saya” kata tamara merespon luahan kecewa tersebut.

Menurut natizen tamara terlalu cantik untuk seorang yang menyataan diri lelaki, namun tamara tidak mahu memberi komen lebih dan mengungkap nama aslinya.

Nama saya sebenarnya adalah (………) fauzi Katanya.(nama asli terpaksa di rahasiakan)

Pihak eberita yang membuat carian kesahihan nama asli tersebut memang benar, akaun facebook nama yang diberitahu tamara tersebut memaparkan beberapa gambar masa masa tamara masih lagi dikenali dengan fauzi ketika sekolah menengah. Dan memiliki status terakhir pada tahun 2012.

Kini setelah 4 tahun remaja lelaki yang bernama belakang fauzi itu telah bertukar menjadi tamara yang merupakan seorang siswa Fakultas undang-undang di Universitas Sumatera Utara (USU).

Ketika dihubungi tamara mengaku sudah melupakan masa lalunya yang penuh dengan liku liku kehidupan, katanya beliau sering dibuli di sekolah dan selalu disisihkan kerana memiiki peranan yang agak lembut.

“Tidak usah di ceritakan, saya sudah melupakan segalanya dan memaafkan semuanya.tamara yang sekarang bukan fauzi yang dulu..maafkan saya fauzi” kata tamara.

Apabila pihak eberita cuba menanyakan hal yang sedikit nakal , Apakah tamara sudah membuat pembedahan atau Pun tidak, tamara enggan untuk menjawab.









loading...