Isnin, 30 Mei 2016

5 Gambar Mayat Kanak-Kanak 10 Tahun Ditemui Tergantung Selepas Dicabul 3 Lelaki.


Seorang mayat kanak kanak 10 tahun ditemukan maut dengan leher dijerut tergantung di kebun Kelapa sawit di kampung adi luhur pada jumaat di sangka mangsa samun.

Mangsa bernama Yoga 10 tahun ditemukan oleh Heri 18 tahun sekitar jam 8:30 pagi, saat pergi kekebun sawit milik keluarganya untuk memetik buah.

Keadaan mayat mangsa ketika pertama kali ditemui lehernya di ikat dengan kain dan tergantung di batang pokok kelapa sawit. Kemudian heri melaporkannya kepada pihak polis dan penduduk kampung.

Menurut Siasatan awal mendapati  kanak kanak tersebut dibunuh  terlebih dahulu sebelum di gantung, dan terdapat luka di bagian dubur disyaki mangsa pencubulan.

Selanjutnya seorang remaja bernama riswanto 17 telah di tangkap di rumahnya berhampiran lokasi penemuan mayat.

Selain dari pada itu riswanto dilihat cuba melarikan diri selepas menyadari pihak polis datang kerumahnya itu.

hasil tangkapan mendapati remaja 17 tersebut tidak bersekolah dan menemui motor yang di dakwa milik mangsa yoga, disyaki pembunuhan itu dilakukan oleh tiga orang.

Ekoran dari kejadian samun yang melibatkan kanak-kanak, ketua polis simpang pematang ,punca jaya. indonesia khamamik mengingatkan kepada ibu pada agar lebih aktif mengawasi kanak-kanak mereka.




loading...