Ahad, 8 Mei 2016

Derhakanya Aku Sebagai Seorang Isteri!!! Saya Selalu Menolak Bila Suami Ajak Bersama.

Saya ingin meluahkan isi hati saya, saya adalah seorang isteri dan juga ibu kepada seorang anak.

Tapi saya memang gagal menjadi wanita yang baik kepada suami saya, saya tak tahu macam mana saya ingin luahkan. Dalam hati saya ni saya wanita yang tak pernah berpuas hati dengan suami saya. apa saja yang suami saya lakukan tak kena di mata saya.

Saya selalu bebelkan dia. Bila dah tahap kemarahan memuncak saya akan cakap macam-macam kat suami saya, saya pernah juga memaki hamun dengan pelbagai perkataan yang tak dapat saya tuliskan di sini. Saya tahu apa yang saya lakukan amatlah berdosa.

Memang ada keinginan untuk minta maaf. Tapi tidak terucap. Saya jadi terlampau ego. Suami tidak membantah. Dia just diam. Bila di Tanya kenapa diam ,dia cakap tak mau burukkan lagi keadaan.

Saya marah dia depan kawan-kawan dia pun dia buat macam tak ape yang berlaku

Saya selalu menolak bila suami ajak bersama. Dia ada tanya saya, saya ada orang lain ke. Saya jawap ye. Tapi hakikatnya saya tak pernah curang. Kadang2 saya halau dia tidur ruang tamu. Dan kadang-kadang saya tak benarkan dia tidur atas katil. Dia tak membantah.

Suami ada Tanya siap yang paling saya sayang. Saya cakap saya sayang mak ayah saya & adik beradik saya..Tapi dia cakap abg sayang sangat-sangat kat ayang. Lebih dari orang lain.

Saya tak thu kenapa saya jadi marah sangat kat suami. Nak kata dia tak bagi nafkah kat saya, dia tak macam tu.. Sebab kad ATM dia saya pegang. Suami ada buat partime..duit tu pun di serahkan pada saya..Ape yang sy Nampak hanya keburukkan suami.

Yang selalu bermain di pikiran saya
1) Kenapa suami aku tak hensem
2) Kenapa suami aku tak kaya
3) Kenapa suami aku tak macam orang lain

Sedangkan kalau ikutkan dia bukan nya ketegori hodoh sangat,dia just biasa-biasaa je dia kerja, ada gaji tetap boleh belikan saya kereta sumua..dia ok dengan saya.. tapa bila tengok dia hati jadi bengkek.

Saya selalu minta cerai. Tapi dia buat tak tahu aje..dia layan saya macam tak ada apa yang berlaku..kalau orang tengok suami saya mesti dia orang pikir saya guna-gunakan suami saya..hakikat nya saya takkan buat kerja yang menyekutukan allah..

Bantulah saya..saya perlukan nasihat sangat-sangat. tapi sy tak thu nak luahkan pada siapa.. Saya nak jadi isteri yang baik.

Makan minum dia memamg saya jaga tapi hati dia saya memang tak jaga..Saya langsung tak respect pada suami saya..

Dalam hati saya, saya tahu takkan bau syurga kalau saya tak berubah. Bila bersendirian memang saya ada terpikir untuk meminta maaf pada suami. Tapi bila berdepan dengan dia, ego saya menebal.
loading...