Jumaat, 13 Mei 2016

Isteri Mana Yang Sanggup Tengok!!! Janda Hantar Gambar Berkempan Dan Saksi Dengan Suaminya

Apabila membaca kisah ini, berfikir sejenak, bagaimanakah tahap kesabaran seorang isteri yang masih boleh bersabar dengan seorang suami yang tidak bertanggung jawab serta mementingkan diri sendiri?

Bukan sekali akan tetapi 5 kali kantoi kahwin dengan wanita lain secara khawin senyap senyap.. selepas itu kantoi pulak dengan janda anak tujuh. Sungguh tak dapat dibayangkan bagai mana perasaan seorang isteri.

Berikut kisahnya.

Saya ibu kepada 3 orang anak, umur 52 tahun dan mempunyai suami yang macam tak ada suami. Tak bertanggungjawab, anak dari kecil saya lah yang penat lelah membesarkan. Dia bila dapat duit epf tingggalkan saya dengan duit 20 ringggit je dan kahwin tanpa pengetahuan saya.

Saya sampai tak ada rumah merempat jaga anak kecil-kecil lagi. Bekerja penat lelah. Lepas beranakkan anak ke 3, lepas pantang saya kerja lagi.

Anak yang kecil di jaga oleh anak saya umurnya 9 tahun. Bila anak dah besar dia datang balik menagih simpati. Saya jenis yang cepat kesian, saya terima dia balik tapi dia buat hal lagi kahwin lain dekat siam.

Bini sebelum ini dia tinggalkan lagi. Boleh dikatakan dia kahwin dah 5 kali tapi semua tanpa izin saya. Sekarang ini dia tinggal dengan saya dah masuk setahun.

Bulan 2 baru ni saya dapat tahu dia skandal lagi dengan janda beranak 7. Saya tahu pun saya syak yang dia pandai sorok handphone. Bila ditanya katanya handphone rosak. Saya intip kelakuan dia rupanya bergayut dalam kereta berjam-jam.

Then saya curi-curi handphone dia. Bila tengok memang betul dia skandal dengan janda umur 48 tahun, siap hantar gambar berkemban gambar menghairahkan.

Janda tu pula asyik minta duit dan suami saya bagi saje apa dia nak. Anak-anak saya semua marahkan suami sebab mereka tahu betapa siksanya saya menjaga anak.

Sebabkan janda itu hubungan suami dengan anak pun tak baik. Anak cukup tak suka perangai bapanya. Biar lah die..saya tak heran coz saya ada anak-anak…insyaallah saya nak selesaikn masalah ke mhkamah..doakn saya ..saya sertakan gambar laki saya dan perempuan janda yang tak malu..n chatting die skali.- Kisah Rumah Tangga

loading...