Selasa, 31 Mei 2016

Mayat Pasangan Kekasih Ditemui Mati Dalam Keadaan Mengaibkan, Mengejutkan Penduduk.

]

Pasangan Muhidin 6o tahun dan Rosmaida 50, Ditemukan mati dalam keadaan mengaibkan dalam keadan bogel tampa sehelai pakaian di rumahnya pada sabtu 28.05.2016.

Disyaki kedua pasangan ini belum bernikah namun tinggal di bawah bumbung rumah yang sama ditemui mati di ranjang yang sama, bukan hanya itu saja kemaluan kedua-dua mangsa juga di katakan hilang.

Mayat kedua-dua pasangan ini ditemui oleh seorang budak yang berumur 9 tahun ketika hendak membeli sampo dikedai runcit depan rumah mangsa.

“Budak itu pertama kali yang menemuia, dia menjerit memanggil mangsa dari luar rumah itu, kerana tidak ada orang yang menjawab, budak itu masuk kedalam rumah mangsa (pemilik kedai) dan melihat keduanya sudah meninggal di ruang tengah di atas tilam” kata eko jiran mangsa, pada pemberita 29.05.2016.

Budak tersebut terus memberi tahu penduduk setempat setelah mendapati pasangan Muhidin dan Rosmaida sudah mati.

Penduduk pun mengesahkannya terlebih dahulu sebelum melaporkannya kepada pihak yang berwajib.

Menurut cerita penduduk setempat, setelah kedua-duanya ditemui mati pihak keluarga terus meminta kepada anggota polis untuk segera menyiasat kedua-dua mayat dengan segera.

Jiran mangsa “eko”mengatakan ketika di temui di hospital menyebut bahawa pasangan itu bukan pasangan suami isteri dan sudah setahun hidup bersama.

Hal inilah yang membuat isteri Sah Muhidin “Dina” pergi meninggalkannya. katanya

Eko  juga berkata bahawa Ketika dia menutup dan memisahkan kedua mayat Dia melihat bekas luka di bagian kemaluan kedua mangsa berlubang.

“Hilangnya kedua organ penting kedua-dua mangsa, saya tidak pasti apa puncanya, tapi luka dicelah kangkang itu nampak berlobang seperti di cungkil dengan sesuatu. katanya pada pemberita sambil mengawal nada suara.

Sementara pihak polis simalungun sejahtera medan sumatra utara mengatakan, mereka tidak menemui tanda tanda, penyamun atau perompak, harta benda kedua-duanya tidak ada yang hilang.

“Punca kematian masih dalam siasatan pihak kami, ada ahli keluar yang mengatakan bahawa kedua-dau mangsa sudah lama jatuh sakit. kami langsung percaya tidak kerana ada luka lebam di bahagian leher mangsa wanita sepeti bekas cekikan, katanya. E-berita.org
loading...