Jumaat, 6 Mei 2016

Suami Mati Pucuk Dengan Isteri, Tapi Gairah Dengan Skandal Di Luar.

Umum mengetahui mati pucuk adalah ketidak mampuan alat kelamin lelaki berdiri dan mengeras oleh sebab sebab tertentu, namun baru-baru ini kajian menemukan bahwa ada sesetengah suami dapat ereksi dengan keras saat berhubungan intim dengan kekasih gelapnya tapi hal yang sebaliknya berlaku ketika ingin bersama dengan isterinya yang sah.

Ada beberapa faktor yang patut anda ketahui tentang penis, faktanya penis akan cepat keras dan kuat jika anda memiliki pengaliran darah yang bagus, jantung yang sehat, sistem syaraf yang fokus, hormon yang cukup, serta tulang belakang yang kuat,jika anda memiliki paktor ini percayaah tidak ada seorang wanita pun yang akan menewaskan anda dimana mana ranjang.

Kesemua sistem di atas adalah saling berkait satu sama lain, jika tubuh anda sakit maka sistem saraf akan memerintah organ lain untuk menghemat tenaga masing masing, termasuklah penis.

Dalam kes penis suami yang tengang hanya dengan wanita lain selain isterinya berkemungkinan besar berpunca dari pada faktor masalah rumah tangga, atau EM masalah rendah diri kerana isteri yang lebih berkuasa dalam hal ekonomian.

Contohnya pada situasi dimana Pada awalnya suami dapat beraksi layaknya seorang lelaki namun dipertengahan jalan tiba tiba si suami mengingat pergaduhan, ataupun ucapan isteri yang terlepas cakap sebelumnya, disitulah sistem saraf yang sebelumnya fokus pada jantung yang mengalirkan darah kegairahan ke tulang belakang hingga ke penis berhenti dan beralih kebagian organ hati, gairah seksual pun hilang dan penis berhenti ereksi.

Isteri bingung, suami hanya mendiamkan diri tidak menceritakan hal sebenar, keadaan ini berulang seolah tidak ada penyelesaiannya, dan ketika si suami berkenalan dengan wanita lain tiba tiba keinginan untuk seksual bangkit membuak buak, akibatnya terjadilah kisah curang suami.

Menurut seorang doktor Pakar Naek L, lelaki Yang ereksi ketika bercinta dengan wanita lain tapi tidak dengan isterinya adalah seorang lelaki yang dikategorikan Disfungsi ereksi. perkara ini berlaku karena kebanyakan masyarakat melayu yang tidak menjungjung tinggi atas nama pernikahan.

Yang dimaksut seks adalah bercinta dengan wanita yang halal,buka dengan wanita lain (curang), apabila anda melakukan perkara ini berulang ulang tentu semakin hari selera anda pada isteri akan semakin berkurangan, cerai adalah jalan penyelesaian yang paling banyak di ambil, kadang seksual adalah cermin diri adanya masalah dalam kehidupan keluarga. katanya.
loading...