Selasa, 28 Jun 2016

6 Gambar Ibu Yang Dibakar Anak Kandung Sendiri Kerana Disuruh Sembahyang Jumaat.

Eni Darma 55 tahun adalah mangsa yang mati akibat di tikam dan dibakar oleh anak kandunya sendiri di bukit tinggi sumatra barat.

Peristiwa sadis tersebut turut menjadi berita sedih pada warga sekitar kerana mangsa Eni Darma dikenali adalah seorang yang baik dan menyayangi anaknya walau pun anaknya itu merupakan pesakit mental semenjak dua tahun lalu.

Difahamkan taufik hidayat 16 tahun telah mengalami gangguan jiwa selama dua tahun dan pernah di masukkan ke hospital sakit jiwa.

Akan tetapi mangsa Eni Darma memilih menjaga anaknya itu kerana menyayanginya, manakala murid-murid SMA bukit tinggi tempat arwah mengagajar, menggambarkan bahawa arwah dikenali adalah seorang guru yang baik dan bertanggung jawab.

Bagaimanapun dalam kejadian yang berlaku jumaat kelmarin mayat mangsa ditemukan oleh anak keduanya rezki terbakar di bawah pokok coco dibelakang rumah mereka selepas balik dari solat jumaat.

Hingga kini taufik hidayat yang menpunyai  sakit mental masih belum tahu dan tidak menyadari bahawa ibunya sudah meninggal akibat kelakuannya

“ibu saya berada di rumah”kata taufik ketika ditanya oleh pihak polis dimana ibunya berada saat ini,ketika diminta keterangan.






loading...