Ahad, 19 Jun 2016

Ibu Kucing Enggan Meninggalkan Dua Anaknya Yang Maut Ditikam Dan Disembelih.

Beberapa keping gambar yang sangat menyedihkan di mana seorang ibu kucing berkabung di atas kematian kedua anaknya yang dibunuh dengan kejam di china.

Salah seekor anaknya maut di tikam, seekor lagi hampir putus kepala dipercayai di sembelih. kedua anak kucing tersebut ditemukan oleh seorang perempuan tua yang telah menjaga kucing tersebut setelah kehilangan tempat tinggal di bandar Xian selama bertahun.

Difahamkan Wanita tua tersebut bernama Young Sering memberikan makanan dan menyediakan kotak pada kucing itu ketika ia menemukannya.

Akan tetapi penduduk ditempatnya tidak semua mencintai kucing, kebanyakan mereka takut dengan kucing terbiar kerana membawa penyakit.

Puan Young meninggalkan kucing itu di dalam kotak sekitar jam 07:00 Apabila dia kembali lima jam kemudian ia menemui dua anak kucing yang baru saja membukak mata itu dengan keadaan sangat memperihatinkan

Manakala si ibu hanya mampu mengigau tidak henti henti seolah menangisi kematian anak-anaknya dan enggan untuk meninggalkan anaknya

Puan young memberitahu bahawa salah seekor anak kucing itu kepalanya terputus dan perutnya di tikam,dia percaya bahawa anak-anak kucing itu sengaja dibunuh dan melaporkannya kepada pihak polis.


Akan tetapi puan young merasa kecewa kerana pihak polis nampak tidak menunjukkan sembarang minat untuk membantu mencari pembunuh anak kucing itu, Ia kemudian kembali semula, dan menguburkan anak-anak kucing itu berdekatan rumahnya.-e-berita.org
loading...