Sabtu, 18 Jun 2016

Isteri Reka Cerita Tuduh Suami Rogol Anak Kerana Ingin Kahwin Dengan Kekasihnya.

Seorang lelaki 57 tahun terus menerus menafikan bahawa dia sebenarnya tidak merogol anak tirinya seperti mana yang di laporkan oleh isterinya sendiri.

Lelaki tersebut nampak kesal ketika membuat rawatan di di hospital ditemani oleh 3 anak kandungnya, walaupun menjalani rawatan tangannya masih tetap di gari dan dijaga oleh dua anggota polis.

“Saya sebenarnya telah dianiaya oleh isteri kerana dia mahu kahwin dengan kekasihnya, sehingga dia sengaja reka cerita mengatakan saya merogol anak tiri sendiri”

“Saya tidak pernah mengganggunya, saya sudah menganggapnya seperti anak kandung sendiri, saya masih ada agama dan tahu batas-batas sebagai seorang ayah”

“Tak mungkin saya merogolnya,anu saya ini sudah mati, tidak boleh digunakan lagi, hidup pun setengah minit, lepastu mati ”

“Isteri saya juga sudah lama tidak saya sentuh, bagai mana saya menrogol anak tiri saya sendiri” ujar lelaki 57 tahun itu dengan nada kesal

Bagaimanapun difahamkan, si isteri 32 tahun mengaku menaruh rasa curiga kepada suaminya kerana dirinya sudah lama tidak diberikan nafkah batin oleh suaminya. rasa curiga dan cemburu itu mulai timbul ketika dia melihat kemesraan antara suaminya dan anak gadisnya itu.


Dia juga mengatakan bahawa dia sudah memiliki kekasih baru, dan lelaki tersebut berjanji akan berkahwin dengannya jika dia ceraikan oleh suaminya itu, oleh sebab itu dia sengaja mereka cerita supayasuaminya ceraikannya.-e-berita.org
loading...