Khamis, 16 Jun 2016

Suami Report Polis!!! Isteri Mengamuk Ugut Sumbat Cangkul, Selepas Kantoi Kahwin Lain.

Risiko beristeri dua yang tak ubah seperti kisah cinta tiga segi  yang awalnya indah namun akhirnya berakhir di balai polis.

Menurut sumber seorang lelaki berusia 40 tahun dan seorang wanita muda 24 tahun ditemui pengsan dengan luka parah dikepala pada mangsa lelaki, manakala mangsa wanita hanya cedera ringan dengan lebam di bagian pipi kanan.

Akan tetapi pada 13.06.06 , tiga beradik lelaki yang berumur 27 ,20,18 berjaya ditahan yang disyaki suspek yang memukul pasangan itu setelah pihak polis siasatan kes itu.

Menurut pengakuan ketiga beradik itu, lelaki yang cedera itu adalah abang ipar mereka, punca mereka memukul mangsa kerana mangsa berkahwin senyap-senyap tanpa pengetahuan kakak mereka.

suspek “mohd sulaiman” Paling tua antara tiga beradik tersebut mengatakan Pada awal, Minggu lalu mereka sekeluarga singgah di rumah kakaknya.

Akan tetapi mereka mendapati kakak dan suaminya bergaduh mulut, abang ipar yang kemudian lari setelah melihat kehadiran mereka dikejar oleh isterinya kiah menggunakan cangkul sambil mengugut “aku sumbat cangkul “kemudian di susuli oleh tiga beradik tersebut

Ketiga beradik berkenan Merasa geram selepas tahu bahawa abang ipar mereka kahwin dengan perempuan lain dengan senyap-senyap yang diceritakan oleh kakak mereka sendiri.

Sejak Dari pada hari itu, ketiga berdik itu giat mencari abang ipar mereka untuk membuat perhitungan kerana menyakiti hati kakak kesayangan mereka itu.

Takut akan hal itu, Mangsa kemudian membuat aduan di balai polis yang mendakwa bahawa dirinya telah di buru oleh tiga orang lelaki yang merupakan adik beradik isterinya sendiri.

Ketiga beradik tersebut pada awalnya sempat ditahan oleh pihak polis, akan tetapi dibebaskan semula kerana tiada perkara yang serius.

Namun dendam dihati ketiga beradik itu semakin menjadi jadi selepas abang iparnya membuat repot polis hingga mereka bergelap mata memukul Lelaki yang merupakan abang ipar mereka sendiri.

“Kami memukulnya hingga tidak sedarkan diri, adik saya menampar isteri mudanya hingga pengsan”

“Ketika kami hendak beredar dia bangun dan lari, (Dia pura pura pengsan) kemudian saya mebaling batu yang mengenai kepalanya”

“Batu itu saya baling kebadannya, tapi kena kepala” kata lelaki yang paling tua antara tiga beradik tersebut.

Manakala dua adiknya hanya tertunduk dan nampak takut, ketika di soal siasat yang mungkin baru pertamakali menjadi tahanan polis.

Ketiganya ditahan selepas Mangsa membuat melaporkan kejadian itu kebalai polis. Setelah di siasat di dapati mangsa sebenarnya sudah 2 tahun berkahwin dengan isteri mudanya dan lebih mengejutkan isteri muda mangsa juga tidak mengetahui bahawa suaminya sudah berkahwin dan memiliki anak berusia 1 tahun dengan isteri tuanya.

Ketiga beradik tersebut terpaksa menjadi tahanan luar untuk sementara waktu dan wajib melaporkan diri  ke balai polis sekali dalam 3 hari dalam jangka 5 bulan.
loading...