Sabtu, 2 Julai 2016

Kronologi Dan Gambar Suspek Liwat Dan Solder Dubur Budak Perempuan 3 Tahun Hingga Mati

Kanak-kanak perempuan yang masih kurang dari tiga tahun telah menjadi kekejaman seksual dan penderaan yang dilakukan oleh pak ciknya sendiri hingga mati yang berlaku 27.06.2016 kelmarin.

Anak bungsu dari pasangan Adi Triwahono dan Ita disahkan meninggal dunia pada selasa 28.06.2016 pada jam 02.00 kerana kacederaan teruk.

Ayah mangsa yang bekerja sebagai buruh bangunan manakala ibunya ketika kejadian berada di penampungan calon TKW (Tenaga kerja wanita) yang bakal di kirim ke malaysia.

Menurut pengakuan suspek Sentot Yuniarto 30 dia telah mengajak mangsa dan dua lagi adik-beradik mangsa yang berumur 4 dan 6 tahun ikut bersamanya ke tempat kerja yang tidak jauh dari rumah.

Sebelum melepaskan nafsunya, suspek terlebih dahulu menyuruh dua abang mangsa dengan memberi duit untuk bermain Playstation yang berada di sebelah kedai tempat suspek bekerja.

Ketika kedai eletronik tempat ia bekerja sepi dia terus memeluk mangsa berharap dia dapat melepaskan nafsunya sama seperti yang pernah beraku sebelum ini pada may 2016 lalu.

Kerana mangsa melawan dan meronta, suspek terus mendera kanak-kanak tersebut dengan menyapukan balm panas di dubur mangsa dan menusuknya dengan pembuka skru kemudian di solder dengan timah panas

Mangsa yang menjerit Kesakitan masih enggan untuk di liwat kemudian dipukul menggunakan hammer dikepala sebelum di dihempaskan kelantai sebanyak 4 kali hingga tidak sedarkan diri .

Melihat mangsa sudah tidak sedarkan diri, suspek kemudian menghubungi ayah mangsa dan mengatakan anaknya jatuh dan tidak sedarkan diri.

Saat adi ayah mangsa sampai di lokasi kejadian yang kira kira 30 meter dari tempat kerjanya menemui anaknya dengan telinga dan hidung berdarah serta lebam di sekitar muka.

Kemudian adi bertanya apa yang terjadi kepada anaknya, suspek kemudian menjawab bahawa anaknya terjatuh ketika bermain.

Mangsa kemudian di larikan ke klinik kesihatan lalu di kejarkan ke hospital Bhayangkara Kediri dan disahkan meninggal dunia 28.06.2016 pada jam 02.00.

'Sentot' pak cik mangsa suspek utama

Hasil berdah siasat.
-Luka di bahagian belakang kepala (selaput kulit kepala koyak sepanjang 14cm)
-Luka lebam di muka
-Dubur mangsa terbakar
-Ditemukan crem panas balm di dubur mangsa
-Ditemukan timah didubur mangsa sedalam 5 cm

Sentot dikenali sebagai seorang lelaki yang sopan dan tidak menunjukkan tanda-tanda dia adalah seorang yang kejam, begitu juga dengan ayah mangsa yang tidak menaruh rasa curiga kerana anaknya sering bermain dengan sentot.

Bahkan pada hari kanak-kanak itu dikebumikan sentot masih sempat ikut serta menguruskan jenazah mangsa dan menulis nama mangsa di batu nisan, orang awam menyadari setelah pihak polis siasatan dan menahan sentot sebelum penduduk kampung menggamuk.

Manakala motif pembunuhan di ketahui kerana perasaan cemburu terhadap ayah mangsa, kerana mangsa belum dikaruniakan zuriat setelah 6 bulan menikah dengan adik ibu mangsa, Sebelumnya isteri mangsa pernah keguguran setelah mengandung 3 bulan.
loading...