Isnin, 4 Julai 2016

Lepas Bunuh Sorok Mayat Kekasih Di Bawah Sinki Selama Sebulan.

Hanya kerana cemburu dan sakit hati seorang lelaki ferdian 23 yang merupakan pengawal keselamatan apartemen sanggup membunuh kekasihnya Nur jannah dengan cara yang cukup kejam.

Pembunuhan tersebut berlaku pada 3 june lalu,akan tetapi mayat gadis malang itu baru ditemui malam kelmarin 02.07.2017 di dalam sebuah beg pelastik hitam yang di letakkan di salah satu bilik mandi di apartemen tersebut.

Mayat yang reput tersebut ditemui oleh yuli yang bekerja sebagai pembersih apartmen itu, katanya ketika dia membuka pintu bilik itu dia mencium bau busuk yang berpunca dari dalam tandas setelah di periksa ternyata dia mendapati sebuah beg plastik yang di dalamnya adalah mayat manusia yang sudah mereput.

Setelah pihak polis membuat siasatan dari sebilangan saksi, mangsa di syaki bernama nur jannah 25 tahun seorang pembantu apartmen tingkat 23 yang dilaporkan hilang oleh majikannya awal bulan lalu.

JAKARTA SELATAN 04.07.2016.pihak polis jakarta selatan telah menyiasat pembunuhan nur jannah dengan suspek utama bernama Ferdian 23 yang merupakan kekasih gelap mangsa.

Ferdian yang ditahan semalam mengaku melakukan pembunuhan itu bermotifkan sakit hati kerana merasa  tertipu dengan mangsa yang sebelum ini mengaku bujang,selain daripada itu mangsa juga mengatakan Ferdian curang dengannya kerana isteri Ferdian adalah seorang yang cacat.

Kesimpulannya mangsa dan tertuduh mengadakan temu janji di tangga apartmen tingkat 30, terjadi pertelingkahan mulut kerana perut mangsa mempunyai bekas pembedahan caesar(pernah beranak) akan tetapi hal itu dinafikan oleh mangsa pada awalnya namun pada akhirnya mangsa mengaku sudah memiliki suami dan anak yang tinggal di kampungnya.

Mangsa Cuba untuk membela diri dan mengatakan bahawa tertuduh mengadakan hubungan sulit dengannya kerana isteri tertuduh cacat dan tidak bisa memuaskan nafsunya.

Hal itu membuat Ferdian gelap mata kemudian mencekik mangsa hingga mati lalu lehernya di ikat menggunakan tali dan di diseret ke lantai 23 menggunakan tangga yang merupakan tempat mayat ditemukan.

Setelah Ferdian mengesahkan mangsa sudah mati dia kemudian memasukkan mayat mangsa kedalam plastik hitam dan disembunyikan di bawah wastafel bilik mandi tersebut.


loading...