Khamis, 18 Ogos 2016

Kronologi Pelajar Perempuan 14 Tahun Ditemui Mati Ditikam, Mangsa Diliwat Sebelum Dibunuh.

Misteri pembunuhan Pelajar perempuan Duha 14 tahun yang ditemui mati dengan tikaman pisau di leher yang berlaku di medan baru-baru ini akhirnya dapat di selesaikan.


Suspek pembunuhan tersebut adalah Rikwan seorang lelaki yang tidak dikenali oleh mangsa.

Kronologinya yang diceritakan Rikwan sendiri pada hari kejadian dia hendak menuju ke rumahnya setelah menjual ayam peliharaan orang tuanya.

Setelah melintas jalan dia bertemu dengan Duha yang tengah leka bermain handphone sambil berjalan tanpa memerhatikan kawasan sekeliling.

Kesempatan itu di gunakan oleh Rikwan untuk menarik Duha kedalam semak, mangsa yang cuba melawan menyebabkan Rikwan bertindak menikam Duha menggunakan pisau di bahagian leher mangsa.

Melihat Duha dalam keadaan meronta-ronta kesakitan Rikwan menunggu sehingga Duha tidak sedarkan diri, Rikwan kemudian membuka seluar mangsa dengan niat merogolnya.

Namun kerana mangsa datang bulan Rikwan kemudian meliwat mangsa, suspek yang menyangka mangsa sudah mati kembali meronta-ronta semula.

Mangsa yang masih meronta kemudian di tikam lagi di bahagian leher dengan pisau yang sama dan membiarkannya hingga mati, sebelum ditemui pada keesokan pagi oleh peniaga ayam berhampiran lokasi kejadian.

Pihak Polis Deli Tua  berkata suspek di tahan di rumahnya di Nilam Raya oleh pihak polis Deli sekitar jam 12:30 tengah hari tadi. Mardiaz Berkata suspek ditahan bawah seksyen 338 dengan hukuman 15 tahun penjara. Lihat 6 Gambar Mangsa
loading...