Rabu, 3 Ogos 2016

Video Ibu Dan Anak Kandung Bersetubuh Tersebar Di Media Sosial, Dikacam Teruk Netizei

pihak berkuasa telah menyiasat asal video
Maaf  Video Tak dapat Ditayangkan Kerana Lucah Melampau
Tidak dapat di nafikan kemarahan orang awam atas tersebarnya satu video lucah dimana dalam video tersebut antara ibu dan anak kandung. Lebih teruk lagi apabila putri bongsunya sendiri yang baru berusia 4 tahun yang telah merakam kejadian itu yang berlaku di pakistan.

Walau pun ibu kepada kanak-kanak tersebut sudah di tangkap namun kejadian itu menjadi bahan bualan bagi masyarakat. Wanita tersebut yang berusia 36 tahun merupakan janda manakala anaknya baru berusia 14 tahun.

Pada awalnya dia tidak mengetahui bahawa videonya sudah di tonton oleh orang ramai sehinggalah salah seorang ahli keluarganya memberi tahu bahawa video tersebut telah tersebar luas.

Video lucah antara ibu dan anak kandung itu mulai tersebar setelah sepupunya melihat rakaman tersebut dan menyebarkannya dari handpone ke handphone sehingga akhirnya menjadi perbualan ramai.

Bagaimanapun akhirnya pihak berkuasa telah menyiasat asal video tersebut dan berhasil menangkap wanita itu.

Setelah di tangkap dia mengaku melakukan hubungan intim dengan anak kandungnya sendiri untuk menyenangkan saudaranya yang duduk di pakistan.

Ibu beranak dua itu juga mengaku bahawa dia sangat menyesal dengan apa yang dia lakukan, dia juga mengatakan bahawa dia berhenti sekolah pada usia 13 tahun dan terpaksa bekerja di syarikat keluarganya.

Kehidupan rumah tangganya pun tidak bertahan lama kerana perlakuan kasar suaminya itu sehingga dia trauma dan tidak menerima masyarakat luar untuk masuk dalam kehidupannya.

Wanita ini akhirnya di tahan dengan enam kesalahan sekaligus, bermula dari melakukan seks dengan anak kandung sendiri hinggalah dengan koleksi gambar-gambar yang tidak senonoh.
Maaf  Video Tak dapat Ditayangkan Kerana Lucah Melampau
loading...