Selasa, 9 Ogos 2016

Wanita Bekerja Sebagai Pelacur Maut Dalam Bilik Hotel Yang Disewanya.

Tiga hari tiga malam melayani nafsu lelaki hidung belang Fira 30 tahun akhirnya mati di bilik hotel yang di sewanya.

Mayat wanita yang bekerja sebagai pelacur itu ditemui dalam hotel melati bilik no 203 batam, penemuan mayat itu mengejutkan pengunjung hotel tersebut.

Rakan Fira berkata, dalam beberapa bulan terakhir Fira nampak bekerja keras, ”Fira macam nampak ada masalah kewangan tapi saya tak pasti masalah apa, tapi yang jelas dia nampak memerlukan duit” jelasnya ketika dihubungi pemberita.

Mayat Fira ditemui oleh pekerja hotel yang masuk kebilik tersebut untuk menanyakan waktu check in telah berakhir dan dia harus membayar sewa setelah 3 hari 3 malam menyewa bilik itu.

Ketika petugas hotel membuka pintu dia terkejut melihat mayat seorang wanita berbogel terlentang tanpa pakaian, perkerja hotel  tersebut kemudian memaklumkan penemuan mayat itu kepada pengurus hotel dan pihak polis.

Pihak polis batam Muhammad Said menggesahkan kejadian tersebut dan berkata mangsa mati akibat terlalu penat berhubungan intim serta terlalu banyak minum arak.

Manakala menurut pengurus hotel Fira sememangnya melayani pelanggannya di hotel ini, namun semenjak 3 hari lepas pelanggan Fira tidak henti-henti datang kesini. katanya.
loading...