Ahad, 25 September 2016

Marshanda Wanita Kotor Dan Ada Penyakit Kelamin - Egi John Foreisythe

Masalah kes curang Marshanda, 27, sekali lagi menarik minat peminat industri hiburan Indonesia, kali ini bukan khabar angin semata-mata sebaliknya kisah benar, yang pasti pelakon Egi John Foreisythe, 28, sendiri yang mendedahkan perkara tersebut kepada orang ramai menerusi laman media sosial baru-baru ini.

Pendedahan tersebut sekali gus mengesahkan desas-desus yang tersebar sebelum ini mendakwa kononnya Egi dan Marshanda kini bukan lagi pasangan kekasih, lebih teruk lagi apabila Egi turut menuduh Marshanda sebagai wanita 'kotor' kerana turut menderita penyakit kelamin gara-gara menjalani kehidupan liar.

Kesemua tuduhan yang dibuat Egi menerusi media sosial itu nyata menarik perhatian banyak pihak yang merasakan lelaki itu sengaja berbuat demikian kerana mahukan perhatian, namun begitu Egi bersedia untuk mendedahkan segala bukti kepada setiap tuduhan yang dilakukan kerana dia yakin berada di pihak yang benar.

Jadi tidak hairanlah 'serangan' yang dilakukan Egi itu dilihat terus berlarutan, Egi merasa kecewa dengan sikap Marshanda yang tidak pernah mengambil iktibar daripada kesilapan lampau, Egi menulis, "Kisah Benar.

Saya anggap wajar buat wanita zaman sekarang ini materialistik, lelaki itu adalah penaung. Tapi apa yang berlaku macam mana kalau wanita itu curang, sampai terkena penyakit kelamin, boleh pekara macam itu berlaku? "

Selain itu Egi juga tanpa rasa bersalah turut memanggil Marshanda dengan gelaran Wanita Penipu setiap kali memuat naik status baharu di laman sosial, setiap masa, ada pihak merasakan 'serangan' Egi sebagai tanda amaran buat Marshanda untuk berubah jika tidak mahu aibnya terus dibongkar bekas kekasih.

Egi juga menuntut penjelasan daripada Marshanda apabila turut memuatkan naik gambar wanita itu keluar dengan lelaki lain, jelaslah di sini yang Egi sudah hilang sabar sehingga mengambil keputusan bertindak sebegitu setelah sekian lama menuntut penjelasan daripada Marshanda.

"Hingga ke hari ini juga Marshanda gagal dihubungi oleh mana-mana pihak, khabarnya dia sudah menghilangkan diri hingga Egi terpaksa membuat pendedahan terbuka sebegitu, "pendedahan Egi itu benar-benar memeranjatkan banyak pihak kerana selama ini semua tahu yang dia ada menyimpan hasrat untuk menjadikan Marshanda sebagai isterinya," kata sumber terdekat.

Pasangan itu menjalinkan hubungan selepas Marshanda bercerai dengan bekas suaminya, Ben Kasyafani dua tahun lalu, menerusi perkahwinan tersebut, mereka dikurniakan seorang anak, Sienna Ameerah Kasyafani, Egi pula pernah berkahwin dengan Citta Permata dan mempunyai seorang anak, Jaden Foreisythe.
loading...