Khamis, 22 September 2016

Saya Tak Paham Kenapa Suami Buat Dalam Bilik Air, Sedangkan Saya Ada Dalam Rumah

Saya dah berkahwin selama tiga tahun lebih dan kami masih belum dikurniakan cahaya mata, mungkin belum ada rezeki, saya redha Allah dah rancangkan yang terbaik buay saya dan suami.

Masalah saya sekarang ialah suami saya ini, cerita dia macam ini dua minggu lepas saya nak sergah suami saya keluar dari bilik air sambil tunggu dia keluar dari bilik air, saya pun duduk tengok apa yang dia buat lama sangat dalam bilik air sejak kebelakangngan ini.

Kebetulan bilik air rumah kami ini pintu dia ada lubang kecil jadi memang senang la nak menginti, masa saya intai suami dalam bilik air, saya tengok dia tengah main handphone tengah bukak laman web video prono.

Saya memang tak terkejut la sangat sebab saya dah tahu suami memang selalu bukak sebelum ni saya biasa nampak.

Saya duduk fikir dia nak belajar skill dalam itu agaknya. tapi yang saya tekejut sangat, tiba-tiba dia boleh buka gambar perempuan (orang luar tak pasti sama ada minah saleh ke atau korea) pastu dia boleh onani dalam bilik air itu. ya Allah kecewanye saya pada hal sebelum masuk bilik air itu dia sempat cium-cium saya.

Saya pun tumbuk marahkan suami, saya terus masuk bilik, lepas dah gaduh saya tanye kat suami kenapa “buat” dia kata tak tahu, tak tahu, sambil tunduk malu, saya cakap tak apa la, lepas ini nak cakap la jangan buat macam itu bukannya sayang tak buat apa-apa yang abang nak kita buatkan (harap-harap faham la ye sebab takut mengeluarkan kata-kata kotor pulak).

Pagi semalam, time sebelum dia mandi saya ada cakap saya “nak berhubungan intim”, tapi dia cakap dia dah lambat nak pergi kerja, saya tengok handphone dia ade atas katil sebelah saya, tapi sangkaan saya salah dia masih lagi onani dalam bilik air, kali ini dia berangan, saya diam saja, bila dia keluar blik air, dia tahu saya marah.

Sebab bila saya marah saya akan diam saja (tak salah kan saya buat macam itu)  tapi dia tak tahu yang saya nampak dia onani, dia cume ingat saya marah sabab dia menolak ajaan saya tadi..

Saya tak faham kenap suami saya masih lagi onani dalam bilik air pada hal saya ini ada kat luar?? saya ada buat salah ke? nak kata saya dah longgar, saya pakai perapat, dia pun suka adakah sebab suami saya kuat onani dalam blik air, menyebabkan saya tak mengandung lagi talong saya. apa yang saya patut buat ye dengan suami saya ini?? kecewa sangat suami buat macam ini.. terima kasih admin…sebab hide kan saya dan sudi siarkan. Kredit:-Kisah RumahTangga
loading...