Ahad, 23 Oktober 2016

Faizz Nur Menerima Ugutan Bunuh Dari Netizen.

Sepatutnya dari dulu lagi Akaun dibuka atas nama Mira dan Qila, sanggat tidak logik akal langsung Akaun dibuka atas nama Faizz nur, Kata salah seorang pengguna facebook yang menamakan dirinya Ibu Ammar.

Memang benar akaun tersebut pernah di tulis dalam sebuah artikel harian metro yang bertajuk “bantal papa selendang mama”yang disiarkan pada : Sabtu, 2 April 2016 lalu.

Fakta yang dikemukakan oleh Ibu Ammar turut menjadi perhatian ramai pengguna facebook yang mengikuti kes bekenan, seolah fakta itu mendahkan satu perkara yang selama ini masih mejadi  misteri yang belum terdedahkan.

Bagaimana pun menurut penguam bela Faizz nur Muhammad Akmal Arif Shamsul Kahar mendakwa pihaknya mempunyai segala bukti kukuh untuk menangkis segala tuduhan yang dikemukakan oleh ibu saudara dua beradik itu Yusnida Hussain.

Akibat daripada tuduhan yang tersebar dilaman media sosial Faizz Nur berkata bahawa keluarganya menerima ugutan bunuh dari masyarakat sekeliling.

Menurutnya lagi tindakan Yusnida mengadakan sidang tergempar tempoh hari dan mengemukakan tomahan tidak berasas hanya memburukkan keadaan.
loading...