Khamis, 27 Oktober 2016

Tak Tahan Miliki Suami power,Isteri Cari Madu.

Mungkin inilah yang disebut isteri solehah, Ira 30 Tahun wanita yang hidupnya bahagia dan sanggup bermadu kerana tak larat melayan nafsu suaminya yang terlalu buas.

Ira menyadari bahawa surga seorang isteri dibawah telapak kaki suami mestipun dia tua 2 tahun dari suaminya itu, dan dia tidak pernah melarang suaminya berkahwin dengan sesiapa pun selagi ia tidak kearah maksiat.

Suaminya adalah seorang ahli perniagaan yang cukup berjaya dan selalu keluar bandar untuk menguruskan kerja.

Ira berkata dia rela dimadukan, bahkan dia sendiri yang mencarikan isteri baru untuk suaminya, kerana dia risau suaminya akan mengadakan hubungan intim dengan wanita yang bukan muhrimnya di luar rumah.

“Kalau seks dengan wanita luar, besar risikonya, selain mendapat dosa, dan mengahabiskan wang dengan cara yang tidak betul, takut kena AIDS, silap hari bulan saya jugak kena AIDS” katanya.

Kini suaminya telah memiliki 3 isteri dan duduk di rumah berasingngan yang disediakannya, lebih mengejutkan kedua madu ira adalah bekas wanita yang pernah bercinta dengan suaminya dulu.

Ira mengaku pernikahannya dengan suami di atur oleh keluarga (dijodohkan) selepas suaminya memiliki dua lagi isteri, dia dilayan dengan baik, bahkan perbelanjaan juga dilebihkan oleh suaminya, tapi dia selalu menolak kerana dia mahu suaminya itu beraku adil.

Ira juga mengaku bahawa kesihatannya kini juga semakin baik, ”suami saya itu hiperseks, saya penat layan dia, 5 kali satu hari siapa yang tahan, sebab itu saya carikan dia isteri katanya tanpa rasa malu.- eberita.org
loading...