Ahad, 6 November 2016

4 Kes Sumbang Mahram Yang Pernah Berlaku.

Kes sumbang mahram, antara ayah dan anak ibu dan anak, adalah perkara yang jarang-jarang berlaku, namun ia bukan pekara yang bermakna tidak pernah berlaku langsung.

Banyak alasan di lakukan keduanya, mulai dari ancaman, hingga ugutan dilakukan, ada pula atas dasar suka sama suka.

Berikut adalah 4 kes sumbang mahram yang pernah berlaku di nusantara .

1.Dirogol ayah kandung sejak kanak-kanak hingga remaja.

Sulaiman Nurdin Bin Johan 51 ditahan oleh anggota polis di kediamannya Batu Caves setelah merogol anak kandungnya sejak empat tahun lalu hingga mangsa berusia 14 hinggan mengandung.

Sulaiman Nurdin Bin Johan sempat menjadi burunan polis selama 3 bulan semenjak kejadian itu terbongkar oleh adik arwah isterinya yang duduk berhampiran rumahnya.

Mangsa yang mengadu kelakuan ayahnya itu Kepada adik arwah ibunya selepas mengetahui dirinya hamil dua bulan.

2.Bayi hasil hubungan ibu & anak dibuang

Wanita 40 yang menghabiskan hidupnya hampir separuh dari usianya merantau di malaysia, telah di tangkap kerana membuang bayi yang masih bertali pusat di syaki hasil hubungan dengan anak kandungnya sendiri di Lombok Timur.

Informasi dikutip dari lotim.com. wanita itu kali pertama di tiduri anak kandungnya 21 tahun sekitar dua tahun lalu selepas balik dari malaysia setelah 17 tahun tidak balik ke kampung.

Menerut pengakuan anaknya. ia melakukan perkara itu sebanyak 6 kali, dan tidak dipaksa.

Setelah melahirkan bayi hasil sumbang mahram itu, mereka kemudian membuangnya di tepi pantai, hingga di temui seorang nelayan.

Perkara itu terungkap atas tertinggalnya sekeping gambar di dalam beg bayi itu di letakkan.

3.Anak di rogol ayah dan atuk

Nasib malang menimpa seorang gadis yang berusia 15, hamil akibat perbuatan ayah kandungnya dan atuk sebelah ibunya yang berkali-kali di rogol selama lebih setahun.

Perbuatan itu kali pertama di lakukan oleh atuk mangsa yang berusia 74 tahun pada september lalu, yang dipaksa oleh ibunya sendiri, jika tidak mahu dia akan di halau dan diberhentikan sekolah.

Kerana ketagih, atuknya berulang kali melakukan pekara terkeji itu, sehingga dilihat oleh bapa kandung gadis itu sendiri.

Disangka ingin menolong melihat anak gadisnya di rogol bapa martuanya sendiri, justru dia juga meminta anaknya untuk melayaninya jika tidak mahu di buang dari keluarga.

4.Ayahku perogolku.

Seorang lelaki yang bekerja sebagai petugas keamanan, ditahan kerana menghamilkan anak gadisnya yang berusia 17 tahun.

Terbongkarnya kelakuan terkutuk itu apabila si ibu 43 yang curiga dengan keadaan perut anak gadisnya yang semakin hari semakin membesar.

Takut anak memiliki penyakit, mangsa kemudian di bawa ke klinik kesihatan untuk membuat pemeriksaan, dan alangkah terkejutnya si ibu, apabila doktor mengesahkan bahawa anaknya sudah mengandung 6 bulan lebih.

Setelah dipujuk baru anak gadisnya itu mengaku dirinya telah beberapa kali di rogol oleh ayahnya, mangsa di ungut tidak akan di beri duit sekolah dan dipukul jika tidak mahu melayani kemahuan ayahnya itu.
loading...