Rabu, 9 November 2016

Sakit Hati Cinta Ditolak, Lelaki Rogol Kambing Jirannya

Hanya kerana cintanya di tolak, seorang lelaki menjadi hilang pertimbangan apabila merogol kambing yang dibela oleh keluarga wanita pujaan hatinya itu yang merupakan jirannya sendiri.

Kenya, Gabrielle Simiyu 26 tahun hampir dihakimi oleh orang awam setelah ditangkap basah merogol kambing betina milik jirannya.

Richard Wanyonyi si pemilik kambing berkata, dia mendengar suara kambingnya bising pada tengah malam pada Selasa, pelik dengan suara yang luar biasa itu, dia kemudian memutuskan untuk memeriksa keadaan kandang kambingnya.

Apa yang dia temui adalah sangat memeranjatkan, dia melihat lelaki berusia 26 tahun itu tengah asik bermadu kasih dengan salah seekor kambing betinanya.

Ketika hendak ditangkap Gabrielle Simiyu telah melarikan diri dan meninggalkan sebelah seliparnya.

Pada keesokan harinya, dia mencari pemilik selipar tersebut, ketika di tanya kepada ibu suspek, ibunya mengatakan bahawa itu adalah selipar milik anak lelakinya.

Tidak menunggu lama Richard memaklumkan kejadian itu kepada orang kampung dan menangkap Simiyu dan menggantungnya dipohon sebatang pokok dengan posisi terbalik sebelum di serahkan kepada pihak polis.

Simiyu sendiri mengaku segala perbuatannya dan minta di maafkan, menurutnya dia melakukan semua itu kerana sakit hati kepada anak gadis jiran yang menolak cintanya.


Bagaimana pun orang awam meminta pihak polis memberikan hukuman yang setimpal kepada Siminyu kerana sebelumnya lelaki berkenaan pernah ditangkap merogol lembu dan ayam milik orang kampung.
loading...