Jumaat, 27 Januari 2017

Video Mangsa Bunuh Pergaduhan Penjara Alcacuz Brasil Dijadikan Satay.


Sebuah kejadian mengerikan kembali terjadi di penjara Alcacuz, Brasil, sebelumnya pada awal bulan lalu telah berlaku pergaduhan antara banduan yang mengakibatkan 56 orang mati di pancung di penjara bahagian Amazon Roraima, Brasil,

Dipetik dari dailymail.co.uk, Rabu yang lalu ini pergaduhan yang sama berlaku di penjara Alcacuz Brasil.

Dalam kejadian itu di maklumkan 26 orang mati di bunuh dengan cara di penggal, lebih mengerikan mayat banduan yang terbunuh itu juga turut di jadikan satay dan di makan.

Mereka percaya bahawa dengan menikmati daging lawannya kemenangan akan lebih dirasai, dalam video berkenaan menunjukkan potongan daging manusia di tusuk seperti satay dan dibakar dengan unggun api.

Pihak polis hanya mampu menenangkan kedua belah pihak, mereka sedang berusaha untuk memisahkan dua kelompok tersebut dari berterusan melakukan pembunuhan.

Banduan yang merakam video tersebut disebut-sebut sebagai anggota kartel dadah Amazon yang disebut sebagai The Family of the North (Keluarga dari Utara) dan kelompok narkoba yang berpusat di Rio de Janeiro yang disebut sebagai The Red Command.

Sementara yang telah dibunuh dan dagingnya dipanggang tersebut merupakan anggota dari kelompok The First Capital Command (PCC) yang berpusat di Sao Paulo.
loading...