Khamis, 19 Januari 2017

Pengakuan Mengerikan Remaja 15 Tahun Yang Dirogol Oleh Pengamal Ilmu Hitam.

Sepasang suami isteri ditahan selepas beberapa hari menjadi buruan polis kerana di dakwa menculik seorang remaja wanita berusia 15 tahun yang merupakan anak jirannya sendiri.

Pada awalnya kes berkenaan disangka adalah penculikan peras ugut, namun setelah mangsa menceritakan sesuatu yang mengerikan menimpanya semasa dalam tahanan suami isteri tersebut membuatkan pihak polis terkejut.

Pada beberapa hari yang lepas mangsa dilaporkan hilang di percayai diculik oleh sepasang suami isteri Toni 43 tahun dan Robina, lebih dari seminggu menjadi buruan pasangan itu akhirnya di tangkap di kampung sungai lilin. palembang.

Mangsa yang enggan namanya didedahkan telah mengaku bahawa dia di dera dan di rogol depan seorang wanita yang dipercayai isteri Toni, selain itu beberapa sajian dan keris turut berada berhampirannya.

Katanya selepas dia dirogol, air maninya akan di sapukan kepada hujung keris yang telah di sediakan, selain itu air liurnya juga akan di hisap dengan cara paksa.

Sementara isteri suspek hanya akan duduk di depan sajian sambil mulutnya terkumat-kamit membaca mentera.

Polres Bungo AKP Afrito M Yang terkejut mendengar keterangan mangsa terus menyiasat hingga akhirnya Toni mengaku bahawa apa yang dia lakukan itu berkait dengan pengamalan ilmu hitam.

Katanya dia harus meniduri 32 perawan jika ingin ilmu hitam yang di tuntut menjadi matang, namun sebelum syarat pemujaan tersebut dipenuhi Toni di tangkap oleh pihak polis, diketahui remaja malang yang merupakan jirannya itu adalah mangsa ke 17.

Afrito menambah lagi bahawaToni terpaksa ditembak di bahagian kaki kerana cuba melawan ketika dalam penangkapannya siang tadi.

Bagaimanapun pasangan suami isteri berkenaan disabit dengan kesalahan seksual Pasal 81 ayat (1) jo 76 D UU RI No 35 Tahun 2014 atau Pasal 55 dan 56 KUHP dengan hukuman 5 hingga 15 tahun penjara jika sabit kesalahan.
loading...