Khamis, 26 Januari 2017

Video Janda Mati Dibunuh Selepas Berzina.

Siapa sangka, rancangan seorang janda untuk menghabiskan malam bersama seorang lelaki yang bukan muhrimnya berakhir dengan tragedi sekali.

Jematun (46) seorang janda yang dibunuh dengan kejam sebelum mayatnya di masukkan dalam guni dan di buang ke sungai Kerta Dalam, Denpasar.

Penemuan mayat Jematun disedari oleh penduduk setempat setelah melihat objek mencurigakan yang dibungkus dengan guni kira kira jam 08.00 pagi.

Setelah mengetahui isi dalam guni adalah mayat seorang wanita, penduduk memaklumkan penemuan itu kepada pihak polis.

Salah seorang penduduk yang berhampiran dengan mayat ketika di temui berkata, sekitar jam tiga pagi, anjing di sekitar kawasan perumahan itu tidak berhenti menyalak dan membuat bising sampai dia sempat mengintai keluar.

Menurut siasatan awal, Jematun di lihat kali terakhir dengan seorang lelaki bernama Arif Santoso 37,yang merupakan seorang pengendara ojek (motor sewa).

Tidak sampai 12 jam Arif Santoso kemudian di tahan oleh pihak polis berkait pembunuhan tersebut.

Arif mengaku, pada awalnya mereka bertemu di sebuah stor tempat Jematun bekerja, perkenalan itu berakhir dengan Arif berniat untuk menghantar Jematun baik ke rumah.

Jematun kemudian meminta izin untuk ke tandas, akan tetapi Arif mengikut  dari belakang dan mengajak mangsa untuk bersetubuh sebagai ganti menghantarnya ke rumah tanpa dikenakan bayaran.

Selepas bersetubuh Arif Santoso kemudian tertarik melihat Handpone jenama Evercross milik Jematun, dia kemudian memintanya namun mangsa enggan untuk memberi.

Berang kemahuannya tidak dipenuhi Arif kemudian membenturkan kepala mangsa ke dinding dan di menutup muka mangsa menggunakan seluar dalam milik mangsa hingga meninggal.

Mayat mangsa kemudian di masukkan ke dalam guni sebelum di buang ke sungai.

Bagaimanapun Arif berdepan dengan hukum pembunuhan berencana dengan munhkin akan dikenakan hukum gantung sampai mati.
loading...