Jumaat, 6 Januari 2017

Wanita Meletakkan 500 Ekor Lintah Ke Dalam Kemaluannya Selepas Di Sahkan Mandul.

Memiliki keturunan adalah impian setiap wanita, banyak pasangan yang baru berkahwin kemudian hamil.

Namun tidak sedikit juga yang harus menunggu lama, bahkan bertahun-tahun untuk mendapatkan zuriat bahkan mereka di sahkan doktor mandul.

Dipetik dari Wittyfeed wanita yang mesra di panggil Nina ini disahkan bahawa dirinya tidak akan mampu hamil dan memiliki  anak.

Bagaimanapun wanita yang hampir berumur 45 tahun ini tidak patah semangat, beliau memutuskan berubat dengan cara yang pelik iaitu dengan meletakkan lintah dalam organ intimnya.

Beliau berkata, semenjak dia mengamalkan perubatan lintah ini, beliau merasakan kenikmatan orgasme dimana sebelum ini tidak pernah di rasakan.

Ia kerap mengongsikan gambar-gambar yang lintah diletakkan di beberapa bahagian tubuhnya, dengan cara meletakkan lintah dalam kemaluannya menjadi cara baru membuatnya berhasil mengandung dan melahirkan bayi.

Pada awalnya wanita ini di beritahu bahawa dia tidak akan dapat memiliki anak, alang-alang menyerah dia mencuba sesuatu yang baru dan luar biasa.

Nina berkata dia pernah meletakkan 500 ekor lintah di atas organ intimnya hingga dia tertidur.


“Sepertinya saya berhasil, lintah melakukan kerja mereka, saya akhirnya memiliki seorang anak lelaki, untuk mendapat sesuatu yang besar, kadang-kadang kita mengambil risiko besar dan anda lihat mukjizat terjadi”katanya.


loading...