Jumaat, 17 Februari 2017

6 Gambar Ngeri 3 Peragut Dipukul Sampai Mati Oleh Penduduk Kampung.

Dua lelaki maut mengenaskan seorang parah dipercayai dipukul orang awam selepas gagal mencuri motor milik ayah dan anak Rabu.

Menurut sumber didapati ketiga-tiga suspek cuba mencuri dua buah motor milik Arief Rahman 23 dan Yuni Haryono 49 yang merupakan ayah dan anak yang datang dari arah jakarta ke cirebon.

Namun dalam perjalanan kedua-duanya di kejar oleh 3 suspek yang cuba mencederakan dan mencuri motor mereka.

Kedua-dua beranak cuba untuk melarikan diri, namun ketiga-tiga suspek mengejar meraka, namun Yuni Haryanto menjadi sasanran utama selepas kepalanya di pukul menggunakan parang.

Arif yang menyadari ayahnya dipukul cuba menolong namun gagal, Pada masa yang sama Arif  menjerit meminta tolong penduduk sekitar, Arif sempat diugut oleh salah seorang suspek menggunakana pistol namun melihat penduduk yang berlari datang selepas menyadari kejadian membuat ke tiga-tiga suspek takut dan cuba melarikan diri.

Akan tetapi usaha melarikan diri itu gagal apabila orang ramai datang serentan dan berjaya menangkap suspek.

Pihak polis yang dimaklumkan sampai ketempat kejadian sudah mendapati dua suspek sudah meninggal dunia dengan luka di wajah dan seluruh badan.

Dikatakan salah satu suspek maut dalam posisi telentang di tepi jalan, satu lagi ditemui di kawasan sawah dengan jarak 500 meter dari tempat mayat suspek pertama dalam keadaan bogel Manakala seorang lagi parah dan dibawa ke hospital untuk mendapat rawatan.





loading...