Ahad, 26 Februari 2017

7 Gambar Ngeri Tiga Beranak Maut Dibunuh Dengan Kejam, Termasuk Budak 5 Tahun.

Kalimantan: ”Jika aku meninggal, tolong tanam jasad aku di kampung” itulah pesan terakhir pemilik bas mini seminggu sebelum ditemui mati dibunuh bersama anak lelakinya yang masih berusia 5 tahun.

Mayat Mulyadi berusia 55 tahun ditemuai dengan kesan kecederan teruk dan kesan kelar dan tikam sebanyak 15 kali, manakala anaknya ditemui dalam almari dengan tangan diikat dawai serta luka kelar di nadi tangan, manakala leher hingga kepala dililit kain pelikat, wajahnya berubah menjadi biru matanya hampir keluar di rumah mereka di Kampung Merpati Balik Papan kelmarin.

Menurut saksi kejadian yang merupan perkerja di syarikat mangsa  Asy’ari yang ingin bertemu majikannya itu kerana sudah dua hari tidak bertemu kira-kira jam 8:30 pagi.

Kata Asy’ari, dia datang kerumah mangsa ingin menyerahkan sejumlah wang dan ingin bertemu kerana sudah dua hari tidak bersembang tetapi ketika pintu rumah mangsa diketuk, tiada sembarang respon dari dalam.

Kebetulan rumah mangsa tidak berkunci, Asy’ari kemudian masuk kedalam dan terhudu bau busuk dari arah bilik.

Setelah diperiksa dia menemui mayat Mulyadi terlentang di lantai bilik berkenan, dia yang terkejut melihat kejadian itu terus menghubungi pihak polis.

Pihak polis yang sampai ke lokasi terus memeriksa rumah selepas dimaklumkan mangsa memiliki seorang anak lelaki dan isteri, tidak lama selepas itu mayat seorang kanak-kanak dijumpai disumbat dalam almari dengan keadaan menyayat hati.

Sementara isteri mangsa tidak diketahui, menurut Asy’ari, dia sempat bertegur dengan isteri mangsa yang dilihat keluar dari rumah membawa beg besar memaki baju yang cantik.

“Saya tanya dia mau kemana,dia berkata mau mencari jantan lain”tutur Asy’ari memberikan keterangan.

Dimaklumkan mangsa pernah menikah 3 kali, yang terakhir mangsa menikah dengan seorang wanita dikenali sebagai Lasiyem (28).

Dua hari berlalu pihak polis giat mencari isteri mangsa, teta-teki keberadaan wanita berkenan terjawab selepas penemuan mayat seorang wanita, kira-kira 3 km dari rumah mulyadi.

Siasatan awal mendapati, polis menemui sejumlah barang dan gambar Mulyadi berserta anak mereka, mayat berkenan disahkan oleh Asy’ari sebagai isteri keempat Mulyadi yakni Lasiyem.

Selain itu polis menemui identiti seorang wanita  bernama Sri Handayani dipercayai isteri ketiga mulyadi yang tinggal di jawa timur.

Menurut jiran mangsa, Mulyadi dan Lasiyem menikah ketika mulyadi berpisah dengan isteri ketiganya Sri Handayani kerana tidak ada anak, kerana terlalu lama sendiri Mulyadi menikah dengan Lasiyem yang merupakan penjual jamu, ketika mereka menikah Sri Handayani masih sah sebagai isteri Mulyadi

Tidak dipastikan hubungan keduanya namun diketahui selama pasangan ini duduk bersama mereka memiliki tiga orang anak. anak pertama meninggal kerana denggi yang kedua di jaga oleh Sri Handayani yang ketika susilo yang turut mati dibunuh.

Ketua Polis Balik Papan Jeffri Dian Juniarta berkata setakat ini seorang lelaki ditangkap dipercayai suspek pembunuhan berkenan., namun pihaknya sudah mengambil keterangan 11 orang yang mengenali keluarga mangsa, bagaimana pun siasatan masih terus dijalankan katanya.
Gambar Tiga Beranak Yang Dibunuh Kejam
Mayat Mulyadi Diatas Katil Dalam Bilik
Mayat Isteri Mangsa Lasiyem 3 Kilometer Dari Rumah
Anak Mangsa Susilo Dijumpai Dalam Almari
Mayat Isteri Mangsa Lasiyem 3 Kilometer Dari Rumah
Mayat Mulyadi Diatas Katil Dalam Bilik
Suspek Pembunuh 3 Beranak
loading...