Ahad, 12 Februari 2017

Tergamak Rogol Adik Ipar

Kalimantan: Seorang lelaki berusia 40an tergamak melampias nafsunya dengan merogol adik ipar berusia 30-an yang merupakan seorang janda dalam kejadian di rumahnya.

Tidak dapat menahan nafsu melihat tubuh adik iparnya sendiri. suspek merogol wanita itu dalam kejadian di rumah mangsa sendiri di Kampung Ambakiang, Kalimantan Selatan, pada Selasa sekitar pukul 06.30 petang.

Ketua Polis Awayan Iptu Agus S mengesahkan kejadian itu ada telah terima laporan dari kelurga mangsa, berdasarkan siasatan, mangsa yang berada di dalam bilik didatangi abang iparnya yang bertindak menutup mulutnya sebelum dia dirogol.

Dari keterangngan suspek, kejadian bermula ketika suspek datang ke rumah mangsa pukul 06.30 petang dengan alasan ingin meminjam pam, kerana tayar motosikal kurang angin, mangsa keluar dengan berkemban sambil membawakan pam dan memberikannya kepada suspek.

Melihat susuk tubuh adik iparnya itu, nafsu suspek tidak menentu, selesai mengepam tayar motosikal, dia masuk ke rumah yang kebetulan dalam keadaan sunyi dan terus menuju ke bilik mangsa.

Dalam rumah sebenarnya ada dua adik mangsa yang sedang tidur, dalam keadaan suasana yang sunyi, suspek melancarkan niat jahatnya, atas tindakan dari abang iparnya itu, mangsa terus menceritakan kepada ibu bapanya.

Mendengar pengakuan anaknya itu, ayah dan ibu membawa mangsa ke balai polis untuk membuat laporan

Setelah menerima laporan dari keluarga mangsa, polis terus ke lokasi kajadian dan Berjaya menahan suspek, manakala mangsa telah dibawa ke hospitah untuk menerima rawatan.
loading...