Rabu, 22 Mac 2017

Isteri Minta Cerai Mengaku Lebih Puas Dengan Dildo

Kehidupan seorang isteri 27 tahun dan suaminya 30 tahun sebenarnya normal pada awalnya. pasangan yang diketahui berkahwin tahun lalu itu kini terpaksa dihadapkan di majlis agama ibu kota pada Isnin lalu.

Ditemani dengan peguam, si isteri tetap ingin menuntut cerai ke atas suaminya.

Bagi si suami punca isterinya menuntut cerai adalah tamparan hebat yang dia tidak akan mampu lupakan selamanya.

Patutlah selama  ini dia tidak mahu melayani saya, rupa-rupanya dia ada mainan baru (dildo) untuk memuaskan dirinya sendiri. kata si suami.

Sebelum itu, si suami telah mengatakan bahawa sebenarnya dia sudah berusaha sebaik mungkin untuk memuaskan hasrat isterinya akan tetapi usaha itu sia-sia sahaja apabila si isteri mengaku lebih puas dengan dildo sehingga sanggup meminta cerai.

"Saya sebagai lelaki benar-benar rasa tercabar dengan kata-kata isteri," luah si suami.

Bagaimana pun isterinya itu tidak memberikan sedikit pun toleransi usaha untuk menyelamatkan hubungan mereka, dia tetap meminta cerai dan membuat pengakuan bahawa sememangnya dia lebih puas dengan gaya seks hidupnya sendiri berbanding dengan suami yang agak lemah.

Ditambah pula suaminya yang jarang balik ke rumah akibat kerja membuatkan dia merasa sunyi sehinggalah dia melihat satu iklan seks melalui laman media sosial.

Sejak daripada itu timbul niatnya untuk mencuba dildo sehinggalah dia menjadi ketagih dan lebih selera dengan gaya seks seperti itu.
loading...