Khamis, 16 Mac 2017

Suami Tikam Kemaluan Isteri Guna Gunting Hingga Maut


Seorang wanita 25 tahun ditemui maut dengan gunting sepanjang 32 sentimeter masih melekat di kemaluan disyaki dibunuh oleh suaminya sendiri Amirul 27 tahun.

Dalam kejadian yang berlaku bulan lalu di Kampung Trias Estate Bekasi Indonesia, Amirul berkata dia membunuh isterinya kerana kesal isteri tak juga mengandung walaupun sudah tiga tahun berkahwin.

Selain itu mangsa juga dikatakan turut mengejek kesihatan batin suaminya dengan mengatakan tidak memiliki sperma yang sihat untuk menghasilkan anak.

Akan tetapi menurut suspek yang memberikan keterangan dimahkamah semalam, mangsalah yang sebenarnya mandul.

Katanya sebelum pembunuhan berlaku, dia dan isteri sempat bergaduh mulut walaupun ketika itu mereka sedang mengadakan hubungan intim ketika itu.

Suspek yang geram terus mengambil gunting yang tidak jauh dari tempatnya terus menikam kedalam kemaluan mangsa beberapa kali sehingga mengalami pendarahan dan maut.

Dihadapan hakim ketika di mahkamah Amirul nampak sangat menyesal dengan perbuatannya, namun katanya isterinya itu patut mati kerana tidak mampu memberikan keturunan padanya selain dari mangsa dikatakan suka mengejeknya tidak memiliki kekuatan untuk menghasilkan anak.

Bagaimanapun Amirul yang disabitkan dengan kesalahan tersebut bakal dijatuhkan hukuman penjara seumur hidup.
loading...