Sabtu, 18 Mac 2017

Video Suami Bunuh Diri Secara Live Di Facebook Setelah Kecewa Ditinggalkan Isteri

Seorang lelaki yang dikenali sebagai Pahinggar Indrawan 36 tahun telah mengejutkan pelayar laman media sosial apabila dia membunuh diri secara live di facebook yang telah ditonton lebih dari sejuta orang.

Dimaklumkan bahawa mangsa bapa kepada tiga orang anak itu dikatakan bergaduh mulut dengan isteri sebelum mengantung diri pada jam 10 pagi Jumaat dan ditemui oleh anaknya sekitar jam 1:30 tengah hari dalam keadaan tergantung kaku dirumah mereka di Jakarta Selatan.

Anak mangsa kemudian memberitahu kepada ketua kampung sebelum dimaklumkan kejadian kepada pihak polis.

Sebelum melakukan video bunuh diri live , Pahinggar Indrawan sempat live video lain berisi sebuah pengakuan tentang alasannya bunuh diri adalah kerana kecewa telah ditinggalkan oleh isterinya.

Dari keratan video yang tersebar dilaman media sosial facebook mangsa dalam detik detik sebelum bunuh diri memaklumkan bahwa dia telah ditinggal isteri yang sudah 17 tahun dia kahwini. dia sangat kecewa dan akan mengakhiri hidupnya.

Bagaimanapun Ketua Reserse Kriminal Polres Metro Jakarta Selatan AKBP Budi Hermanto mengatakan pihaknya tidak mengambil langkah hukuman berkaitan Pahinggar Indrawan yang live bunuh diri di Facebook.

loading...