Sabtu, 22 April 2017

6 Gambar: Gadis 13 Tahun Dikelar Ayah Kerana Terlalu Leka Main Facebook.

Seorang bapa tergamak mengelar leher anak gadisnya sendiri dengan parang akibat terlalu leka bermain facebook dan aplikasi line dalam kejadian semalam.

Menurut sumber dari Stomp. Lelaki yang dikenali sebagai Joi berasal dari Phatthalung Thailand berang dengan anaknya yang berusia 13 tahun kerana lebih menghabiskan masanya di alam maya berbanding di dunia nyata hingga mengakibatkan kerja rumah dan sekolah di abaikan.

Menurut ibu mangsa sebelum ini anak mereka pernah di kurung di dalam rumah kosong kerana kesalahan tersebut. Mangsa dibebaskan semula selepas berjanji tidak akan mengulangi kesalahan yang sama lagi.

Pun begitu selepas beberapa minggu mangsa kembali bermain facebook bahkan lebih teruk dari sebelum ini. selain itu isteri juga mengsahkan bahawa suaminya sangat khawatir dengan anak gadisnya yang terlalu kerap main facebook.

“Dia pernah mengadu pada saya bahawa dia sangat khawatir dengan anak kami kerana terlau kerap bermain facebook, takut berlaku pekara yang tidak di ingini menimpa anak kami” katanya

Sebelum ini, isteri juga pernah di kurung dan di ugut bunuh oleh suami kerana kantoi curang dengan lelaki lain yang dia kenali melalui laman media sosial facebook.

Menurut siasatan awal, suspek yang berusia 40 tahun itu pernah terlibat dalam kes pembunuhan di muang Trang pada tahun 2007 lalu.
loading...