Bapa Dan Bayi Berusia 11 Bulan Ditemui Mati Tergantung.

Advertisemen
Seorang lelaki berusia 20 tahun menggantung diri bersama anaknya berusia 11 bulan dalam kejadian jam 8 malam semalam waktu tempatan di satu kawasan terpencil di Daerah Thalang Phuket Lapor Putera Karya

Punca awal kejadian dilaporkan bermula dari mangsa bernama Adam yang curiga degan isteri memiliki pasangan lain.sebelum kejadian Adam juga dilaporkan bergaduh dengan isteri mengenai dakwaan tersebut sebelum hilang dari rumah.

Isteri yang mendapati suami dan anaknya tidak berada dirumah bergegas membuat laporan polis,selepas beberapa jam memmbuat carian seorang individu menemukan Adam dan anaknya sudah tergantung di salah satu bangunan terbengkalai.

Bagaimana pun hasil siasatan lanjut,kedua dua mayat tiada bukti penderaan yang mengarah kejenayah, dipercayai kes bunuh diri.
Advertisemen

Disclaimer: Gambar, artikel ataupun video yang ada di web ini terkadang berasal dari berbagai sumber media lain. Hak Cipta sepenuhnya dipegang oleh sumber tersebut. Jika ada masalah terkait hal ini, Anda dapat menghubungi kami disini.
Related Posts
Disqus Comments