Rabu, 26 April 2017

Ibu Panggang Bayi Dalam Microwave

Seorang ibu tergamak memanggang bayinya sendiri yang baru berusia 2 bulan di dalam Microwave sehingga maut lapor Dailymail.com

Tidak di ketahui dengan jelas punca wanita ini memasukkan anaknya dalam Microwave yang hidup selama 5 minit dan akhirnya meninggal dunia.

Katanya wanita ini pada awalnya mengaku tidak membunuh anaknya, luka bakar yang terdapat pada anaknya dikatakan kecelakaan ketika mangalami epilepsi.

Namun dari hasil bedah siasat yang dilakukann mendapati hasil yang bertentangan dengan pengakuan suspek. selain itu dot bayi juga di temui dalam Microwave .

Suspek yang dikenali sebagai “young” di hadapkan di mahkamah hari ini telah di dakwa atas kesalahannya itu dan bakal dikenakan dengan  hukuman penjara selama 26 tahun.

Hakim berkata sebenarnya Young adalah wanita yang lemah lembut dan baik hati, bahkan dia tak pernah melakukan jenayah sepanjang hidupnya.

Namun selepas melahirkan anak ke tiga, dia telah mengalami gangguan mental dan ditambah pula dengan suaminya yang kurang memahami perasaannya.

Mengulas kembali perbicaraan mahkamah, sidang selanjutnya bakal di bicara pada bulan depan dan jika Young terbukti bersalah dia boleh di kenakan hukuman gantung sampai mati.
loading...