Selasa, 4 April 2017

Video Kantoi Curi Barang, Harap Muka Cantik Tapi Pencuri.

Pencuri ini dapat ditangkap pada minggu lalu di Berjaya Times Square, mencuri sepasang contact lens dan lari ke kedai sebelah. Pekerja lari ikut ke kedai sebelah mendapati dia ingin memasukkan contact lens ke dalam bag.

Dia masih menolak serta memukul pekerja untuk melarikan diri. Dua kawan dia cakap tidak tahu dia mencuri dan mahu bayar ganti rugi dengan 5 kali ganda yang diminta oleh pekerja sementara tunggu polis datang. Kawan perempuan itu masih cakap biasa curi hanya bayar 4 kali ganda. Pekerja tersebut tidak mahu menerima bayaran ganti rugi dan telah membuat laporan polis.

Selepas membuat laporan polis, pemilik kedai terbabit mengambil rakaman cctv tersebut dan menyerahkan rakaman tersebut kepada pihak polis baru tahu pencuri sebenar gang ini datang dengan 4 orang dan 4 orang ini semua mencuri dalam kedai. Kawan dua orang ini masih berani tunggu kawan dia yang telah ditangkap di balai polis.

Seorang pencuri  yang memakai topi putih berlakon seperti tidak kenal pada 3 orang yang lain.
Pemilik kedai telah membuat laporan polis lagi untuk nenangkap kawan pencuri 3 orang itu.

Sesiapa yang mengenali muka-muka pencuri ini sila hantar maklumat kes ini.

Dan sesiapa yang berkawan dengan mereka kena berhati-hati sebab kalau keluar jalan sekali, orang juga ingat kamu gang yang sama.
loading...