Rabu, 26 April 2017

Video Seorang Wanita Menggunakan Buah Zakar Bf Sebagai Span Muka

KEGILAAN apakah ini? Itu yang keluar dari mulut sebaik sahaja menonton cara seorang gadis remaja memakai mekapnya ini.

Jika gadis lain sanggup berhabis ratusan ringgit untuk membeli beauty blander, seorang gadis di Florida, Amerika Syarikat mempunyai cara tersendiri untuk mengemaskan kemasan mekapnya.

Mungkin kedengaran jijik, tapi tidak bagi Johnna Hines, 18 tahun, yang memilih untuk mengemaskan mekapnya dengan menggunakan buah zakar teman lelakinya sebagai beauty blander atau span.

Lebih mengejutkan, Hines turut memuat naik video kaedah jijiknya itu menerusi laman sosial pada Sabtu lalu sehingga menjadi tular di Internet.

Menurut Hines, dia mendapat idea itu daripada teman lelakinya sendiri, Damon Richards, 20 tahun, yang awalnya berjenaka dengan meletakkan buah zakar di atas kepadanya.

Insiden itu lantas memberi cetusan ideanya untuk mencuba menjadi batang kemaluan kekasihnya itu sebagai alat kecantikan.

Bagaimanapun, dia tidak sangka perkara itu menjadi perhatian sehinggakan menerima maklum balas positif termasuk juga negatif.

“Saya tidak pernah dalam satu juta tahun membayangkan ia akan mendapatkan banyak perhatian ini. Ia adalah satu pengalaman yang gila.

“Sejujurnya, ia memberi hasil mekap yang lebih baik. Saya hanya melakukan di dahi dan saya tidak perlu untuk memperbaikinya lagi menggunakan span atau apa-apa,” katanya kepada Huffingtonpost.com.

Bagi kami, pasangan ini hanyalah mencari populariti dengan cara bodoh lagi memalukan.
loading...