Isnin, 8 Mei 2017

Peniaga Online Berlakon Diculik Lelaki Bangla Ketika COD Barang, Tapi Akhirnya Kantoi

Seorang pengguna facebook mendedahkan mengenai penipuan suami isteri yang merupakan peniaga online dikatakan telah di culik oleh lelaki bangla ketika membuat penghantaran cash on delivery yang di jualnya kepada pelanggan.

Hafiz Retro mendakwa mendapat Screenshot tersebut dari perbualan whatsapp dan meminta peniaga wanita berhati-hati ketika menghantar barang yang di jual.

Hafiz juga turut memuat naik satu laporan polis yang dikatakan dibuat oleh suami mangsa, selain itu terdapat juga rakaman suara mangsa yang turut disebarkan tetapi tidak dapat dimuat naik dalam facebook kerana jenis fail rakaman suara tidak dapat di sokong oleh facebook.

Perkongsian itu turut menjadi perhatian ramai, rata-rata netien menyuarakan rasa kebimbangan mengenai hal tersebut.

Namun satu cerita lain telah timbul, beberapa orang pengguna facebook mendakwa Screenshot dan cerita telah diculik lelaki bangla ketika menghantar barang adalah rekaan pasangan suami isteri tersebut.

Hal ini dikuatkan lagi dengan saksi yang melihat pasangan itu sedang makan nasi dirumahnya.

Sementara no laporan polis yang disertakan didakwa juga tidak wujud, suami wanita itu dikatakan yang bekerja sebagai anggota polis telah membuat laporan palsu untuk memantapkan lagi lakonan mereka.
loading...