Selasa, 6 Jun 2017

Video Pengakuan Mangsa Rogol Ayah Pakcik Abang Rakan Sebelum Membunuh Diri

Tanggungjawab ibu bapa adalah menjaga serta melindungi anak dari sebarang ancaman dan memastikan nasib anak itu terbela.

Berbeza pula dengan seorang ibu ini yang sanggup mendiamkan diri walaupun tahu anaknya itu telah menjadi mangsa rogol hanya kerana tidak mahu menanggung malu kerana perogol tersebut merupakan ahli keluarganya sendiri sehinggakan mangsa rogol tersebut mengambil keputusan membunuh diri.

Menurut sumber dari Celupar.com, seorang gadis dari Filipina menjadi viral setelah membuat pengakuan melalui  rakaman video tentang kisah sedihnya yang dirogol oleh ayah, pakcik, abang, dan rakan mereka.

Berdasarkan  video yang diunggah ke YouTube oleh Jayson D Delos Reyes, mangsa bernama Pitchie Inoue telah membuat pengakuan berkenaan kes tersebut.

Pitchie yang bekerja di Jepun telah merakamkan pernyataannya berkenaan kisah sedih yang menimpanya ketika dia berada di Filipina.

Menurutnya juga, kes tersebut sebenarnya turut diketahui oleh ibunya namun enggan untuk melaporkan ke pihak berkuasa dengan alasan mengelak dari mendapat malu dari keluarga.

Pitchie yang malang tersebut akhirnya mengambil keputusan untuk membunuh diri dengan menelan pil yang akhirnya menamatkan riwayatnya dan kejadian tersebut masih boleh dilihat melalui video di bawah.



loading...