Isnin, 7 Ogos 2017

Video Datuk Vida Tak Sengaja Tertayang Dada Ketika Membuat Live Promosi Minyak Wangi.

Siapa yang tidak kenal dengan pengasas produk kecantikan Pamoga dan Qu Puteh Datuk Seri Dr. Hajjah Hasmizah Othman atau lebih dikenali sebagai Datuk Seri Vida yang sememangnya dikenali ramai dengan telatah comelnya.

Sebentar tadi Datuk Vida telah membuat live di akaun facebooknya bagi mempromosikan minyak wangi keluarannya yang dikatakan minyak wangi orang kaya.

Melalui siaran langsung yang di buat olehnya sendiri telah menampilkan beberapa artis bagi mempromosikan minyak wangi tersebut malah Datuk Vida sendiri telah meminta kepada semua untuk mengongsikan video terbabit.

Namun begitu ketika siaran langsung berkenaan sedang berjalan telah berlaku satu insiden yang tidak di sengajakan oleh Datuk Vida sendiri sehingga rata-rata netizen menyarankan agar video terbabit di padamkan kerana takut ada pihak yang akan mengecamnya di kemudian hari.

Dalam video terbabit kelihatan Datuk Vida yang menyemburkan minyak wangi yang sedang di promosikannya di tudung miliknya dan secara tidak sengaja beliau telah terangkat tudungnya bagi mencium bau minyak wangi terbabit sehingga telah menampakkan dadanya.

Walau bagaimanapun rata-rata netizen menyokong Datuk Vida kerana perbuatan tersebut bukanlah sesuatu yang disengajakan dan hanya menyarankan kepada Datuk Vida untuk memadamkan sahaja video terbabit serta membuat video baru supaya tiada kecaman di kemudian hari.

Pada ruangan komen kelihatan rata-rata pengguna facebook yang membela Datuk Vida, salah seorang pengguna facebook yang dikenali sebagai Nor Faezah Ahmad telah memberikan komen dengan mengatakan ' tak apa Dato, tak tersengajakan'.

Malah ramai pengguna facebook menyarankan agar live terbabit dipadamkan.






loading...