Kes Haruan Makan Anak, Ibu Sahkan Ayah Tak Bersalah.

Malang menimpa gadis berusia 14 tahun yang mengadu kepada ibu saudaranya kejadian yang menimpa pada dirinya sendiri apabila dicabul ayah kandung sendiri.

Seorang gadis malang itu dilihat menggenggam pergelangan tangannya sendiri akibat tertekan dengan  perangai terkutuk ayahnya itu.

Gadis berkenan pernah mengadu kepada ibunya sendiri tentang ayahnya yang kerap melakukan pencabulan terhadapnya, malang ibunya tidak mengendahkan aduan anak gadisnya itu.

Kejadian itu dipercayai berlaku pada Mac lalu apabila ayahnya memeluknya dari bekalang sebelum memasukkan tangan dalam baju lalu meremas buah dada mangsa.

Suspek juga bertindak lebih jauh dengan memamukan jari ke dalam seluar mangsa sebelum meraba-raba, malah mangsa juga mengaku kerap di cabul ketika membonceng pulang dari sekolah.

Hari ini suspek di hadapkan ke mahkamah atas enam pertuduhan mencabul anak sendiri, suspak mengaku tidak bersalah di hadapan hakim Surita Budin.

Suspek 37 tahun yang bekerja sebagai pekebun mempunyai empat anak dan mangsa adalah anak sulungnya.

Sementara itu ibu mangsa pula menegaskan bahawa suaminya tidak bersalah dan meminta supaya hukuman di ringankan.

Bagaimanapun identiti mangsa yang dirahasiakan. mangsa masih dalam rawatan Hospitan dan dalam jagaan jabatan kebajikan masyarakat.