Khamis, 19 Oktober 2017

Trump Didakwa Hadir Ke Sidang Media White House Bersama 'Isteri Palsu'.

AMERIKA SYARIKAT - Donald Trump yang merupakan Presiden Amerika Syarikat telah hadir bersama isterinya Melania ke satu sidang media di White House pada Isnin lalu.

Namun begitu para netizen mendakwa bahawa ketika sidang tersebut Trump telah membawa body double bagi menyamar sebagai isterinya Melania dan bukannya isterinya yang sebenar hadir bersamanya ke sidang terbabit.

Menurut laporan Astro Awani, konspirasi itu telah didedahkan oleh seorang pengguna Facebook, Andrea Wagner Barton, menerusi satu status yang turut disertakan bersama sekeping gambar dan sebuah video sebagai bukti.

Barton melalui status itu mendakwa, cara Trump memperkenalkan Melania pada sidang media itu seolah-olah mahu membuktikan sesuatu.

"Kenapa si bodoh itu perlu memberitahu Melania ada di tepinya, sedangkan semua orang boleh nampak kehadirannya?" tulis Barton.

Status Barton itu menerima lebih 20,000 likes dan 115,000 perkongsian.

Netizen dilihat setuju dengan dakwaan Barton dengan mengemukakan satu lagi bukti, iaitu bentuk hidung wanita itu yang dikatakan berlainan dengan Melania.

Di Twitter, kata kunci fakemelania menjadi topik perbincangan pengguna.

Antara teori mereka adalah Melania menggunakan wanita lain untuk menyamar sebagai dirinya kerana dia tidak gemar mengikuti Trump menghadiri tugasan rasmi.-Astro Awani


loading...