Sabtu, 14 Oktober 2017

Warga Emas Ditahan Liwat Cucu Berusia 11 Tahun Guna Terung.

MEDAN: Seorang warga emas berusia 67 tahun ditahan polis atas tuduhan melakukan sumbang mahram dan liwat terhadap cucunya berusia 11 tahun di kampung Sei Bemban Medan, pada 10 oktober.

Dalam kejadian yang berlaku cucu mangsa yang dikenali sebagai Mirna terpaksa menahan kesakitan selepas suspek meliwat mangsa mengunakan terung dengan paksa ketika kedua orang tuanya tiada di rumah.

Menurut mangsa ketika dia sampai di rumah, suspek memaksa dan menarik mangsa masuk ke dalam bilik sebelum memasukkan tangan ke dalam seluar mangsa.

Menurut Mirna lagi ini adalah kali ke empat dia diperkosa oleh atuknya sendiri sejak setahun lalu. pernah katanya di turut di liwat menggunakan terung hingga meraung kesakitan.

“Dia pernah meliwat saya menggunakan terung dan mengugut akan menghalau ibu bapa saya keluar dari rumah jika saya menceritakan kejadian kepada orang lain".

Bagaimanapun perbuatan jijik warga emas berusia 67 tahun itu terbongkar selepas mangsa membuat laporan polis akibat tidak tahan menjadi mangsa cabul lelaki berkenan.

Menurut pihak polis AKP Ramadhani berkata, mereka sudah menangkap suspek yang kematian isteri sejak 15 tahun lalu dan kini suspek dalam tahanan polis.

Menurut pengakuan suspek, motif kejadian itu berpunca dari pada anak dan menantunya yang tidak setuju apabila suspek hendak menikah dengan seorang perempuan.

Suspek yang berang kerana tidak dapat izin untuk berkahwin lain sejak setahun lalu, lalu berdendam dan bertindak merogol cucunya sendiri.

Menurut pihak polis lagi susupek yang telah mengaku bersalah akan menunggun tarikh untuk dihadap ke Mahkamah.
loading...