Khamis, 23 November 2017

Gadis Oku Maut Diliwat


Yogyakarta: Seorang gadis OKU (pekak dan bisu) yang dikenali sebagai Utami Dewi 24 tahun ditemukan maut didalam tandas rumah meraka di Sedayu. Mangsa dipercayai dirogol dan dibunuh pada sabtu kira-kira jam 12 tengah hari.

Mangsa ditemui oleh kakak mangsa ‘eka’, kakak mangsa yang tinggal berhampiran merasa tidak sedap hati lantaran adiknya itu tidak keluar rumah sejak pagi.

Ketika masuk kedalam rumah Eka terkejut melihat tubuh adiknya itu terlentang di dalam tandas tanpa mengenakan pakaian.

Pihak polis yang dimaklumkan tiba dilokasi kejadian, siasatan awal mendapati badan gadis malang itu dipenuhi luka serta lebam kesan dipukul.

Mangsa di percayai dicekik sambil dirogol berkali-kali sehingga meninggal dunia. lebih memilukan apabila dubur mangsa mengeluarkan najis dan darah.

Pemeriksaan lanjut yg di jalankan dirumah mangsa mendapati, sejumlah wang dan barang kemas seberat 5 gram milik mangsa juga dikatakan hilang.

Pihak polis mempercayai, suspek yang melakukan kes ini berjumlah lebih daripada satu orang dan kes ini masih di dalam penyiasatan.

Kakak mangsa berkata, malam sebelum kejadian dia sudah tidak sedap hati dan mengajak adiknya itu menginap di rumah mereka, memandangkan rakan serumah adiknya itu balik kampung. Namun mangsa berkeras tidak mahu menyusahkan 'Eka' (kakak) kerana pada malam itu mangsa bekerja ship malam dan pulang kerja lewat malam. Sumber : E-berita Artikel : Atila Atasha
loading...