Jumaat, 24 November 2017

Padah Bernafsu Songsang Kekasih Ugut Sebar Intim Gambar Kerana Curang.


NILAI – disebabkan curang dengan lelaki lain, pasangan kekasih songsangnya mengugut akan menyebarkan gambar intim mereka.

Ketua Polis daerah Nilai, Superintendan Zaldino Zaludin berkata, mangsa diugut oleh pasagan sejenisnya itu kerana di dapati curang dengan kekkasihnya.

“pasangan gaynya mengugut untuk menyebarkan gambar peribadi mereka semasa menjadi pasangan kekasih, kata mangsa.

Oleh kerana takut di malukan sedemikian, mangsa membuat laporan polis untuk mendapat bantuan, katanya.

Renungang untuk kita semua, kisah nabi allah luth dan kaum nya yg di turunkan bala, kesan nya sampai sekarang masih boleh di lihat. Itulah peringatan allah swt bagi orang orang yang berfikir;

"Kaum Luth telah mendustakan para Rasul", "Ketika saudara mereka Luth berkata kepada mereka,"Mengapa kamu tidak bertakwa?".

"Sungguh, aku ini seorang rasul kepercayaan (yang diutus) kepadamu,".

"Maka bertakwalah kepada Allah dan taatlah kepada ku".

"Dan aku tidak meminta upah kepadamu atas ajakan itu, upahku hanyalah dari Tuhan seluruh alam"

"Mengapa kamu mendatangi jenis lelaki (Homoseks) di antara manusia".

"dan kamu tinggalkan (perempuan) yang diciptakan Tuhan untuk dijadikan sebagai isteri kamu? Kamu memang orang-orang yang melampaui batas'.

" Mereka menjawab, " Wahai Luth! Jika engkau tidak berhenti, engkau termasuk orang-orang yang terusir". " Dia (Luth) berkata, " Aku sungguh benci kepada perbuatan mu"

(Surah As-Syuara':160-168).

"Ketika seksaan dari Kami (Allah) itu datang, maka Kami jadikan dari negeri kaum Luth itu yang atas dibalikkan ke bawah dan kami turunkan hujan seksa ke atas mereka, yang berupa batu, tanah yang terbakar dengan bertubi-tubi, sebagai yang diberi tanda oleh tuhanmu, dan negeri itu tiadalah jauh dari orang-orang yang zalim"( Surah Hud : 82-83)
loading...