Sabtu, 2 Disember 2017

Ayah Kejam!!! Anak Maut Kemaluan Di Lastik Dan Ditarik


Nasib malang menimpa seorang bayi Daffa Rafiqi yang berusia 2 tahun maut dipercayai di seksa oleh bapa kandungnya, Syawaluddin, 25.

Bayi malang tersebut dikatakan turut di rendam di dalam baldi dengan posisi kepala ke bawah.

Namun yang lebih memilukan adalah Daffa Rafiqi dipercayai di lastik menggunakan getah tayar warna hitam sehingga dipenuhi lebam-lebam biru.

Syawaluddin dikatakan semakin geram apabila anaknya tidak berhenti nangis sehingga dia bertindak kejam dengan melastik kemaluan anaknya sebelum meremas dan menarik sekuat hati sehingga akhirnya meninggal dunia akibat menahan sakit.

Menurut keterangan ibu mangsa, Devi yang bekerja sebagai pelayan restoran, suaminya itu memang sering memukul anaknya setiap kali anaknya menangis. Devi menceritakan mengenai kejadian itu ketika dia meninggalkan anak dan suaminya.

Namun dia dimaklumkan oleh suami bahawa Daffa Rafiqi mengalami demam dan sedang berada di klinik kesihatan, katanya semasa dalam sidang makhamah semalam.

Difahamkan, pihak doktor yang berasa curiga dengan keadaan mayat mangsa sebelum memaklumkan kejadian itu kepada pihak polis dan akhirnya menahan Syawaluddin sebagai pelaku.

Di atas keterangan saksi dalam sidang, Syawaluddin terdakwa tidak ada membantah dan mengakui keseluruh keterangan saksi dalam persidangan.

Disebabkan perbuatan kejam itu, Hakim Makhamah Rahmat Hidayat SH menjatuhkan hukuman selama 13 tahun penjara dengan mengikut 1 80 ayat (3) dan (4) UU No 35 tahun 2014 tentang Perlindungan Anak. Sumber: Eberita. Editor: Atila Atasha
loading...